Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در مراسم افتتاح اولین نمایشگاه دستاوردهای مدارس و مراکز غیر دولتی خراسان جنوبی گفت: این نمایشگاه تا ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۸ صبح لغایت۱۷ در محل سالن ورزشی حسینیه جماران برای بازدید عموم دائر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، اولین نمایشگاه دستاوردهای مدارس و مراکز غیر دولتی و هیئت امنایی خراسان جنوبی صبح امروز (16 اردیبهشت) در محل سالن ورزشی حسینیه جماران بیرجند با حضور «علی ناصری» فرماندار بیرجند و مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«علی واقعی» مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی و شناسایی توانمندی ها و دستاوردهای مدارس غیر دولتی موجود در خراسان جنوبی است.

 

وی با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای مدارس و مراکز غیر دولتی و هیئت امنایی خراسان جنوبی از 50 غرفه تشکیل می شود، افزود: این نمایشگاه از ساعت 8 صبح تا 17 عصر به مدت 3 روز تا پایان روز 19 اردیبهشت در محل سالن ورزشی حسینیه جماران برای بازدید عموم دائر خواهد بود.

 

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در استان 79 مدرسه غیردولتی وجود دارد، در ادامه گفت: حدود 10 درصد از دانش آموزان خراسان جنوبی در این نوع مدارس تحصیل می کنند و مدارس غیردولتی و هیئت امنایی خراسان جنوبی برای اعتلای فرهنگ استان تلاش های کارآمدی داشته اند.

 

واقعی با توجه به اینکه در راستای سیاست های آموزش و پرورش بحث گسترش مدارس دولتی و غیر دولتی و هیئت امنایی مطرح شده است، اظهار داشت: مدارس غیردولتی و هیئت امنایی بازوان پرتوانی برای اداره کل آموزش و پرورش هستند و بیش از 28 سال این مدارس در استان ما قدمت دارند.

 

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی به عنوان استان معین در کنار پنج استان دیگر برای کمک و بهسازی مدارس استان سیل زده گلستان انتخاب شده است، افزود: در این راستا جشن گلریزانی در مراسم اختتامیه این نمایشگاه برای جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان برگزار خواهیم کرد.

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان خبرگزاری شبستان سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان مجلس مرحله کشوری مشهد برنامه های ماه رمضان روزنامه مسجد کمک به سیل زدگان مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۲۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان ایرانی در آنکارا

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از آنکارا در این مراسم سید محمد طباطبایی معاون وزیر و رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تعریف منظومه جدیدی در وزارت آموزش پرورش با عنوان پرورش فراگیر، گفت: در این منظومه سه شعار محوری ایمان، امید و خردورزی و خودباوری و نشاط دنبال می‌شود.
محمد حسن حبیب الله زاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در این مراسم ضمن پاسداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تشریح آثار ایشان، هفته معلم را به معلمان مدارس ایرانی مستقر در ترکیه تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش
  • تجلیل از معلمان ایرانی در آنکارا
  • مدرسه باید واقعیت جامعه باشد/ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود آموزش می‌دهند
  • افتتاح نمایشگاه موزه عبرت ایران در خراسان شمالی
  • فرسودگی۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان
  • ۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان فرسوده است
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • توزیع ۳.۸ میلیون شیر رایگان در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • نیمی از مدارس مربی پرورشی ندارند