Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@22:12:46 GMT

دختر مازندرانی به خاطر گرمای هوا در بوشهر بیهوش شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۲۹۷۲

دختر مازندرانی به خاطر گرمای هوا در بوشهر بیهوش شد

برگزاری بازی دو تیم پارس جنوبی بوشهر و سپیدار مازندران در هفته چهاردهم لیگ برتر و در ساعت ۱۰ صبح باعث گرمازدگی و بیهوش شدن برخی از بازیکنان تیم سپیدار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، روز گذشته هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان برگزار شد و دوتیم پارس جنوبی بوشهر و سپیدار مازندران از ساعت ۱۰ صبح به میزبانی بوشهر به مصاف هم رفتند اما گرمای هوا باعث شده بود که چند نفر از بازیکنان تیم مازندران گرما زده و بیهوش شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرگس زینتی سرپرست تیم سپیدار قائم‌شهر گفت: روز گذشته به محض اینکه سوت پایان بازی را زدند یکی از بازیکنانمان بیهوش شد. او را بغل کردیم به رختکن بردیم، پزشکمان کنارش بود و هر کاری کرد جواب نداد به همین دلیل مجبور شدیم او و یکی دیگر از بازیکنان را با آمبولانس به بیمارستان ببریم. در خوابگاه هم یکی از بازیکنانمان گفت الان از حال می‌روم و همان موقع روی زمین افتاد. او را هم به بیمارستان بردیم. بعد از آن یکی دیگر از بازیکنان پر قدرتمان حالش بد شد و علی رغم مقاومتی که کرد اما راهی بیمارستان شد و تا ساعت ۹ شب بیمارستان بودیم.

او در ادامه بیان کرد: وقتی بازیکنان را به بیمارستان می‌بردیم پرسنل بیمارستان می‌گفتند اینها مگر چه‌کار کردند و وقتی می‌فهمیدند فوتبال بازی کردیم حتی مردان هم می‌گفتند مگر این ساعت در بوشهر فوتبال بازی می‌کنند؟ گویا قبلاً با سازمان لیگ در این زمینه نامه‌نگاری شده بود اما ترتیب اثر نداند. می‌توانستند بازی را یک ساعت زودتر برگزار کنند که به صبح نزدیک باشد یا عصر برگزار کنند اما این اتفاق نیفتاد. آیه‌ای نازل نشده ساعت ۱۰ و در این گرما بازی باشد. اولویت سلامتی بازیکنان است ولی به چه قیمتی بازی را برگزار کنیم. درجه هوا به حدی بود که در نیمه دوم زمان استراحتی به تیم‌ها دادند.”

چنین مسائلی این سوال را مطرح می‌کند که آیا سازمان لیگ شناخت دقیقی از شرایط بانوان و وضعیت استان‌های محل برگزاری مسابقه دارد یا خیر؟ ساعت برگزاری مسابقه فوتبال بانوان بارها مورد اعتراض قرار گرفته است اما خانم بودن بازیکنان و امنیت آنها بهانه‌ی سازمان لیگ و فدراسیون برای برگزاری بازی در ساعات اولیه صبح است. سلامتی بازیکنان اولویت اصلی است و با توجه به نزدیک شدن به فصل گرما سازمان لیگ باید در این زمینه تصمیم درستی بگیرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۲۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به برداشت اعضای بیمار مرگ مغزی در بیمارستان دشتستان، گفت: در این راستا بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد. - اخبار استانها -

نادر شکیب آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دشتستان، با اشاره به اینکه اهدای عضو بیماران مرگ مغزی به دیگر بیماران نیازمند به اعضا جان می‌بخشد از اهدا عضو بیمار مرگ مغزی یک بانوی دشتستانی خبر داد و اظهار داشت: لیلا حاجیانی ساکن روستای عیسوند شهرستان دشتستان با رضایت خانواده نوع دوستش دومین اهدا کننده عضو سال جاری شد.

وی تصریح کرد: این بانوی 50 ساله با کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل شد که بعد از انجام آزمایشات تشخیصی لازم، خون‌ریزی در بطن‌های مغزی به علت فشار خون کنترل نشد و متأسفانه همین امر باعث مرگ مغزی این بانو شد.

شکیب آزاد اضافه کرد: به دنبال تأیید مرگ مغزی این بانو، در نهایت با رضایت پدر و مادر مهربانش، کلیه‌ها و کبد آن برداشت شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از زحمات کارکنان بخش ICU جراحی، پزشکان تأیید کننده و مدیریت بیمارستان شهید گنجی برازجان در همراهی این عمل خاطرنشان کرد: این 117 همین برداشت عضو استان بوشهر و دومین برداشت اعضای بیماران مرگ مغزی سال جاری است.

وی اضافه کرد: تاکنون 7 قلب بیماران مرگ مغزی از استان بوشهر با پرواز به تهران و شیراز برای پیوند به بیماران انتقال داده شده است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!