Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمد شریف حسینی کوهستانی روز دوشنبه در جلسه کانون مداحان و شعرای آیینی افزود: تمام هم و غم دشمنان بر تضعیف و از بین بردن روحیه انقلابی و جهای در این نظام است و در این مسیر از هیچ اقدامی دریغ ندارند.
وی به صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و ادامه داد: هر زمانی که روحیه انقلابی، خودباوری و خودآگاهی در ملت ایران زنده شد همه بن بست ها پیشروی این ملت باز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول اظهار داشت: خود آگاهی تاریخی که رهبری برآن تاکید دارند آن است که مردم گذشته خود را بدانند و نسبت به آنچه محقق شده آگاه باشند و برای رسیدن به قلل موفقیت تمام تلاش خود را به کار گیرند.
حسینی کوهستانی با اشاره به میزبانی استان از هیجدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی تاکید کرد: این اجلاسیه زیر نظر مستقیم استاندار و نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود.
وی افزود: این اداره کل با نظر استاندار و نمانده ولی فقیه در استان آمادگی لازم را برای همکاری در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر این اجلاسیه را دارد .
مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد همچنین با اشاره به تاخیر پیش آمده در زمان برگزاری انتخابات کانون مداحان و شعرای آیینی یزد گفت: منتظر اعلام دستورالعمل از مرکز هستیم و تا ابلاغ آن شورای فعلی با قوت به کار خود ادامه خواهد داد.
در این جلسه هر یک از روسای کانون مداحان و شعرای آیینی شهرستان‌ها گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در سال 97 ارائه دادند.
در پایان این جلسه از زحمات یک ساله روسای کانون مداحان و شعرای آیینی شهرستان‌های استان تجلیل شد.
کانون فرهنگی هنری مداحان اهل بیت در سال 88 فعالیت خود را در استان یزد آغاز کرده است.
کتابخانه تخصصی اهل بیت این کانون فرهنگی هنری با بیش از پنج هزار جلد کتاب پذیرای علاقه مندان به ویژه مداحان است.
استان یزد بر اساس سرشماری سال 1395 یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد و کانون مداحان در این استان فعال است.
7536/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 تبلیغات تبلیغات اسلامی سبک زندگی ولی فقیه یزد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمت راست سرتان درد می‌کند؟ این چند روش را امتحان کنید

به گزارش صدای ایران از ایرنا، تجربه نشان داده که سردرد‌های شدید بیشتر در سمت راست سر بروز می‌کند؛ این سردرد‌ها با هر منشائی که باشد، علایم مشخص دارد مثل اختلال در بینایی و شنوایی، سردرد و دندان درد و حتی گاهی با تهوع نیز همراه می‌شود.

سردرد یکی از فراگیرترین مشکلات جسمانی در جهان به شمار می‌رود که اختلال در عملکرد عصب‌های مغز از علل عمده بروز سردرد‌های سمت راست سر است.

گاهی هم عوارض جانبی دارو‌ها سرمنشاء این درد می‌شود به طوری که حتی مصرف بیش از حد دارو‌های مسکن نیز می‌تواند عامل آن باشد؛ پزشکان استامینوفن، آسپیرین و ایبوپروفن را مهمترین مسکن‌هایی می‌دانند که عامل بروز سردرد در سمت راست سر می‌شوند. این مسکن‌ها که اغلب برای درمان میگرن کاربرد دارند، اگر بیش از ۱۰ روز در ماه مصرف شوند خود به محرک سردرد تبدیل می‌شوند.

از دیگر دلایل بروز سردرد در سمت راست سر می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

آلرژی‌ها

متورم شدن رگ‌های مغز

خستگی مفرط

ضربه به سر

عفونت، از جمله سینوزیت

نوسانی شدن قند خون به دلیل برنامه غذایی نامتعادل

کشیدگی و یا سفت شدن عضلات گردن

تومور‌های مغزی

انواع سردرد:

حدود ۳۰۰ نوع سردرد شناخته شده که عامل ۹۰ درصد آنها هنوز ناشناخته است؛ از مهمترین سردرد‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- میگرن

سردرد‌های میگرنی از نوع سردرد‌های ضربان دار بوده که با علائمی، چون تاری دید، تهوع، حساسیت به نور، حساسیت به صدا، استفراغ همراه هستند.

۲- سردرد‌های خوشه‌ای

این نوع سردرد‌ها شیوع بسیار کمی در جمعیت دارند، اما شدید و آزاردهنده بوده و به صورت دوره‌ای ظاهر می‌شوند. معمولاً درد به‌صورت متمرکز و در اطراف چشم‌ها بروز می‌کند. علاوه بر این ممکن است درد به بخش‌های دیگری از سروصورت و گردن نیز سرایت کند.

سردرد‌های خوشه‌ای بیشتر در مردان بروز می‌کند. محرک‌هایی مثل سیگار کشیدن، مصرف الکل و سابقه خانوادگی سردرد‌های خوشه‌ای از علت‌های اصلی بروز این نوع سردرد‌ها محسوب می‌شوند.

۳- سردرد‌های عصبی یا تنشی

سردرد‌های عصبی بسیار شایع هستند به طوری که ۷۵ درصد مردم آن را در طول زندگی خود تجربه می‌کنند. این سردرد‌ها معمولاً امکان بروز در هر دو طرف سر را دارند، اما در برخی افراد تنها یک‌طرف سر تحت تأثیر قرار می‌گیرد. درد‌های مبهم در دو طرف سر و یا تنها یک طرف، حساس شدن پوست سر، سفت شدن و گرفتگی عضلات شانه و گردن و احساس فشار در دو طرف سر و پیشانی از مهمترین علایم آن است.

عواملی که سردرد سمت راست را تشدید می‌کند

استرس و فشار روانی، خستگی بیش‌ازحد، حذف وعده‌های غذایی، مشکلات عضلانی به‌ویژه در ناحیه گردن، عفونت و آلرژی و مصرف نادرست دارو‌ها و خوددرمانی از مهمترین عواملی هستند که سردرد سمت راست را تشدید می‌کنند.

استفاده نادرست و نابجا از بعضی دارو‌ها برای درمان سردرد، به تشدید سردرد منجر می‌شود. سردرد‌های ناشی از مصرف نادرست دارو‌ها عامل ۵ درصد از سردرد‌های ثانویه است سردرد‌های ناشی از مصرف نابجای دارو‌ها معمولاً پس از بیدار شدن از خواب شدیدتر هستند.


چند راهکار برای کاهش سردرد سمت راست

پرهیز از غذا‌های حاوی هیستامین

نوشیدن مقدار کافی آب

افزایش منیزیم غذایی

استراحت به مقدار کافی