Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@19:14:31 GMT

آخرین خبر ازتبدیل وضعیت‌حق‌التدریسی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۳۰۳۲

وزیر آموزش و پرورش گفت: در سراسر کشور حدود ۱۵۰۰ مدرسه بر اثر سیل آسیب دیده که از این تعداد بیش از ۲۰۰ مدرسه آسیب جدی دیده که باید مجدد احداث شود. ناطقان: سیدمحمد بطحایی در حاشیه مراسم کلنگ زنی مدرسه شش کلاسه در گمیشان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با این مراسم کلنگ‌زنی عملیات اجرایی ساخت مدارس آسیب دیده کشور آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به آسیب سیل به حدود ۱۵۰۰ مدرسه، بیان کرد: حدود ۱۳۰۰ مدرسه در کشور آسیب جزئی دیده‌اند که مرمت این مدارس تا قبل از مهرماه به اتمام‌ خواهد رسید.

بطحایی تصریح کرد: بخشی از تجهیزات مدارس نیز در حادثه سیل اخیر آسیب دیدند که البته با سرعت عملی که همکاران آموزش و پرورش داشتند خسارات به تجهیزات به حداقل رسید.

وزیر آموزش و پرورش گفت: تلاش داریم با کمک دولت و خیرین تا مهر ۹۸ بخش عمده‌ای از این خسارات جبران شود.


وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود در مورد جذب معلمان حق‌التدریسی، گفت: براساس مصوبه مجلس، دولت موظف است تا آئین نامه جذب را سریعاً تحویل دهد و پیش نویس این آئین نامه آماده شده است.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم با سازمان امور اداری و استخدامی کشور نیز انجام شده و با نظارت دو نماینده مجلس آماده ابلاغ خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: پس از ابلاغ، همکارانی که در متن قانون به آنها اشاره شده است یک دوره آموزشی را طی خواهند کرد و با تبدیل وضعیت، از نیروی این عزیزان در آموزش و پرورش استفاده خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در مراسمی با حضور وزیر آموزش و پرورش، در راستای آغاز عملیات اجرایی ساخت فضاهای آموزشی آسیب دیده از سیل کشور، عملیات اجرایی ساخت مدرسه شش کلاسه حمید آخوند قولی در شهر گمیشان آغاز شد.

این مدرسه دو طبقه در ۱۵۵۰ متر مربع مساحت، با هزینه ۴۵ میلیارد ریال در گمیشان ساخته خواهد شد.

فرماندار گمیشان در این مراسم گفت: هفته معلم فرصتی برای تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی انسان‌های بزرگی است که علم، اخلاق و فداکاری را آموختند. معلمان روشنی بخش مسیر توسعه و پیشرفت کشور در همه زمینه ها هستند.

امیرشیر توماج در ادامه ضمن تقدیر از تلاش‌های مردم در جریان سیل اخیر، تصریح کرد: طی چند روز اخیر رشادت ها و ایثارگری های مردم در مقابله با سیل وصف ناپذیر است. حضور مردم در کنار دستگاه‌ها و نیروهای مسلح روند مقابله و خدمات رسانی را تسهیل کرد.

وی خاطرنشان کرد: در سیل اخیر ۹ مدرسه شهرستان گمیشان دچار آسیب جدی شدند.

بعد از این مراسم «سیدمحمد بطحایی» راهی آق‌قلا شد تا در مراسم کلنگ‌زنی مدرسه ۱۰ کلاسه آق‌قلا و مجتمع آموزشی ۲۴ کلاسه آق‌قلا شرکت کند.
منبع: ایسنا برچسب ها: حق‌التدریسی‌ها ، تبدیل وضعیت ، بطحایی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حق التدریسی ها تبدیل وضعیت بطحایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۳۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فتحی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خیران از اصلی‌ترین بازوهای توسعه زیرساخت‌های آموزشی در استان اصفهان هستند، اظهار کرد: در سال گذشته خیران ۹۸۰ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه پراخت کردند.

وی با بیان اینکه با پرداخت این مبلغ بیش از نیمی از تعهد خیران در سال گذشته پرداخت شده است، تصریح کرد: باید توجه داشت که تعداد خیران مدرسه ساز استان اصفهان یک هزار و ۷۰۰ نفر است که در کنار ۱۰۰ نفر پرسنل اداره کل نوسازی و بهسازی مدارس استان بهره برداری از ۴۵۰ طرح آموزشی و پرورشی را در دستور کار دارند.

مدیرکل نوسازی و بهسازی مدارس استان اصفهان با اشاره به سهم بسیار خیران در ساخت مدارس استان اصفهان افزود: می‌توان گفت ۸۰ درصد از مدارس استان اصفهان به صورت مشارکت صد در صدی خیران ساخته شده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های این اداره کل در سال جاری نیز ابراز کرد: ۱۰۰ طرح آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس امسال تحویل آموزش و پرورش خواهد شد که بسیاری از این طرح‌ها در پروژه‌های مسکن مهر و مناطق پر جمعیت ساخته خواهد شد.

کد خبر 6098034

دیگر خبرها

  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • کمبود ۷۰ هزار نیروی پرورشی و مشاور در مدارس
  • پیشرفت و تحول در کشور از مدرسه آغاز می‌شود
  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه بسجی جهادگر استان در تبریز
  • ۱۰ مدرسه تنکابن هوشمند سازی شده است
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم