Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مجید اکبرپور، مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید همت مسجد چهارده معصوم (ع) بجنورد گفت: در جریان بارندگی‌های فروردین ماه امسال، تعدادی از منازل مسکونی، تخریب و غیرقابل سکونت شد که با توجه به کارکردهای اجتماعی و امدادرسانی مسجد، طرح «هر مسجد یک خانه» را کلید زدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در منطقه معصوم زاده بجنورد یک باب منزل مسکونی که بانوی میانسالی ساکن آنجا بود به همین دلیل کاملا تخریب شده بود، عنوان کرد: اعضای کانون فرهنگی و هنری شهید همت به عنوان فعالان فرهنگی این منطقه بر خود واجب دیدند بازسازی این منزل را آغاز کنند.
مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید همت مسجد چهارده معصوم (ع) بجنورد با اشاره به اینکه فعالیت بازسازی این منزل از 10 فروردین ماه آغاز شد و ظرف حدود دوهفته به پایان رسید، افزود: سقف و دیوارهای این خانه ٤٠ متری کاملا تخریب شده بود که با همکاری نیروهای جهادی مسجد و کانون بازسازی شد.
وی از همکاری ١٥ عضو کانون فرهنگی و هنری شهید همت به عنوان جهادگران بی ادعا در اجرای این طرح خبر داد، گفت: در مجموع برای بازسازی این واحد مسکونی مبلغ ١٠ میلیون تومان هزینه در قالب کمک‌های مردمی و همکاری کمیته امداد صرف شد.
اکبرپوریادآورشد: همچنین وسایل اولیه زندگی همانند یخچال، گاز، پتو و فرش هم از طریق کمک‌های مردمی خریداری و در اختیار این بانو قرار گرفت.
وی به همکاری کانون صاحب الزمان منطقه حرهم اشاره کرد، افزود: در حوالی همین مناطق دو باب منزل دیگر هم نیاز به تعمیر و بازسازی دارد که در حال حاضر در حال جمع آوری کمک‌های مالی هستیم تا بتوانیم بعد از ایام ماه مبارک رمضان، کار تعمیر را آغاز کنیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیمای استان لرستان؛مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با گرامیداشت مقام معلم و شهادت شهید مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری چهره نامی فرهنگ و تاریخ  است و نقس رسانه ها در دنیا نقش بی بدیلی است و امروز رسانه خط مقدم جهاد تبیین است. 
حجت الاسلام درویشی افزود: رسانه در  خط مقدم جهاد تبیین قرار دارد و خبرنگاران نقش مؤثری برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن دارند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید به اینکه تحقق ارزش‌ها در جامعه وابسته به نقش معلمان است، گفت:مبارزه با دشمن در میدان جهاد تبیین بدون نقش‌آفرینی معلمان قابل‌انجام نیست.
برگزاری بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در این هفته ،  زنگ سپاس ،،تجلیل از معلمان  نمونه بسیجی و ترویج و اشاعه فرهنگ راه شهید مطهری از برنامه های این هفته عنوان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • کشف محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • پلیس مکتبی پیشگام برای اجرای احکام الهی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود