Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:51:45 GMT

پخش زنده برنامه «سحرگاهی» از تکایای تخت فولاد اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۳۳۹۸

پخش زنده برنامه «سحرگاهی» از تکایای تخت فولاد اصفهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، علی معرک نژاد در مورد ویژه برنامه‌های مجموعه فرهنگی - مذهبی تخت فولاد در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: برای این ماه چهار ویژه برنامه آماده اجرا شده ست که هدف از این برنامه‌ها معرفی مشاهیر و شخصیت‌های مدفون در قبرستان تخت فولاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اولین برنامه با مشارکت صدا و سیمای مرکز اصفهان با عنوان «سحرگاهی» به صورت زنده پخش خواهد شد؛ لوکیشن این برنامه تکایای تخت فولاد است و از طریق آن علما و چهره‌های فرهنگی - مذهبی مدفون در قبرستان معرفی خواهند شد.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد افزود: حضور در نمایشگاه قرآن از دیگر برنامه‌های مجموعه تخت فولاد در ماه مبارک رمضان است که در قالب و فرم جدید اجرا می‌شود، همچنین از طریق حضور در نمایشگاه قرآن، به معرفی شخصیت‌های قرآنی مدفون در این قبرستان خواهیم پرداخت.

وی با بیان اینکه در شب‌های قدر ۵ ایستگاه ویژه در مکان‌هایی که مردم برای احیا حضور خواهند یافت، برپا خواهد شد، بیان داشت: هدف از برپایی این ایستگاه‌ها معرفی ظرفیت‌های تخت فولاد به عنوان یک مجموعه فرهنگی و مذهبی است.

معرک نژاد تصریح کرد: ۲۷ ماه مبارک رمضان سالروز درگذشت علامه مجلسی است که به همین مناسبت مجموعه تخت فولاد با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، اقدام به برگزاری نمایشگاهی در جوار علامه مجلسی برای معرفی مشاهیر تخت فولاد و علامه مجلسی خواهد کرد.

وی افزود: معرفی مشاهیر تخت فولاد در قالب نمایش فیلم و عکس انجام خواهد شد.

کد خبر 4609766

منبع: مهر

کلیدواژه: قبرستان تخت فولاد ماه مبارك رمضان دعا و نیایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۳۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری  اردوی هفت گردی گفت: اصفهان  به‌واسطه داشتن معماری زیبای اسلامی، پل‌های سرپوشیده، مساجد و مناره‌های منحصر به فرد شایسته بهترین‌ها است و مردم خونگرم دیار نصف جهان لایق بزرگترین خدمات فرهنگی هستند.

مهدی سلطان آقایی  افزود: سالروز تولد شیخ بهایی بزرگ معمار اصفهان ، بهانه‌ای برای اهمیت بیشتر به اصفهان به عنوان سرچشمه هنر و فرهنگ کشور و فرصتی برای نشان دادن توانمندی شهرداری اصفهان جهت ارتقای رقابت کیفی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سطح جامعه است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: برنامه‌هایی همچون «جشنواره غذا‌های سنتی اصفهان» در فرهنگسرای شاهنامه و جشن بزرگ «به نام نصف جهان» با اجرای برنامه‌های شاد و جذاب در مجموعه گردشگری باغ فدک از جمله این برنامه‌ها است.

او با بیان اینکه برگزاری سلسله برنامه‌های «هنرواره نقاشی» با موضوع «اصفهان شهر زندگی» ویژه مدارس منطقه از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته فرهنگی اصفهان است، اظهار کرد: برگزاری اردوی «هفت گردی» نیز بهانه‌ای برای آشنایی شهروندان با جاذبه‌های گردشگری منطقه ۷ اصفهان است.

سوم تا نهم اردیبهشت به نام «هفته فرهنگی اصفهان» نام‌گذاری شده است




باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • موزه پبده از بی نظیرترین موزه‌های کتب و نسخ خطی قرآن کریم
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • جای جای اصفهان، رنگ‌وبوی هفته فرهنگی را گرفته است
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان