Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از معاونت بین‌الملل دانشگاه تهران، هیأتی به سرپرستی هوانگ یی، معاون کمیته استانی کنفرانس مشورتی سیاسی جمهوری خلق چین و متشکل از زهو شوون، معاون مدیرکل واحد تجارت استانی یون‌نان؛ یانگ شائوچنگ، رئیس دفتر همکاری منطقه‌ای استانی یون‌نان؛ لی چینیانگ، معاون بین‌الملل دانشگاه یون‌نان و لی هونگ، مدیر مؤسسه پردازش محصولات کشاورزی آکامی علوم کشاورزی یون‌نان، با رئیس دانشگاه تهران و مسئولان روابط بین‌الملل دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این هیأت ابتدا دیداری کوتاه با مدیر ایرانی مؤسسه کنفسیوس و نیز مدیر چینی مؤسسه در دانشگاه زبان‌ها و ادبیات خارجی به عمل آوردند و سپس با محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه و سایر مسئولان دانشگاه تهران دیدار کردند.
در این دیدار که با حضور محمدباقر قهرمانی، معاون بین‌الملل و برخی مسئولان دانشگاه تهران برگزار شد، طرفین بر توسعه موارد همکاری‌های ایجاد شده قبلی بین دو دانشگاه؛ همکاری در زمینه ایجاد کرسی زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه یون‌نان؛ کمک به توسعه فعالیت‌های مؤسسه کنفسسیوس و زبان چینی؛ تمرکز بیشتر بر اجرای مفاد یادداشت تفاهم قبلی؛ ایجاد دفتر مشترک در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و دانشگاه یون‌نان؛ همکاری در زمینه نوآوری و فناوری؛ تبادل کارشناس در زمینه‌های مرتبط با کشاورزی و اعزام تیم‌هایی متشکل از استادان دو طرف به هریک از دو دانشگاه توافق و تاکید کردند.

انتهای پیام /

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۳۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر سپهبد کرم مصطفی یف، معاون وزیر دفاع و فرمانده ارتش نخجوان که به تهران سفر کرده است، به اتفاق هیأت همراه با حضور در ستاد کل نیروهای مسلح، با سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دیدار و گفت‌وگو کرد.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران با تاکید بر اهمیت ارتقای سطح روابط دو کشور در بخش‌های مختلف، تصریح کرد: اشتراکات فرهنگی، تاریخی، دینی و سیاسی می‌تواند بستر مناسبی جهت تعامل نیروهای مسلح دو کشور ایجاد کند.

معاون وزیر دفاع و فرمانده ارتش نخجوان با اشاره به اهمیت مناسبات دو جانبه، روابط ایران و جمهوری آذربایجان، گفت: همکاری‌های نیروهای مسلح دو کشور در چارچوب توافقات سومین کمیسیون مشترک همکاری‌های نظامی و دفاعی در حال توسعه و ارتقا می‌باشد.

در این دیدار روند روابط و همکاری‌های دوجانبه نظامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و بر ضرورت رایزنی‌های مستمر مقامات دو کشور در سطوح مختلف تاکید کردند.

کد خبر 6095312 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • ادبیات فارسی بر قله جهان + فیلم
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • اعلام آمادگی دانشگاه مطرح ایرانی برای آموزش زبان فارسی به دانشجویان اخراجی آمریکا
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • توسعه ظرفیتهای آموزش زبان فارسی در جمهوری خودمختارنخجوان
  • توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC
  • در دیدار روسای گمرکات ایران و عراق چه گذشت؟
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را گزارش بدهند
  • شعر فارسی فلسطین به دست عرب زبانان نمی‌رسد
  • دیدار هیئت حماس با معاون وزیر خارجه چین