Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@05:42:37 GMT

655 مداح اهل بیت (ع) در خوی ساماندهی شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۳۸۶۵

655 مداح اهل بیت (ع) در خوی ساماندهی شدند

کاظم رجب زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه برگزاری دوره های آموزشی مبتدی و پیشرفته مداحان ادامه دارد، افزود: در این دوره ها آموزش فنون مداحی، روخوانی قرآن، مقتل شناسی، تاریخ اسلام، احکام اسلامی توسط کارشناس دینی و مداحان برجسته آموزش داده می شود.
وی با تاکید بر اینکه این دوره ها چهار ماهه بوده و مدت آنها 120 ساعت است، بیان کرد: پس از اتمام دوره و گرفتن نمره قبولی برای مداحان کارت شناسایی صادر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارشناس تشکل های دینی تبلیغات اسلامی خوی بیان کرد: بزودی نسبت به درجه بندی مداحان بر اساس مقبولیت، توانمندی و برخی فاکتورهای دیگر اقدام می شود که در این میان افراد بالای 60 سال که در بین مردم جایگاه و محبوبیت دارند، عنوان پیر غلام اهل بیت (ع) می گیرند.
به گزارش ایرنا، مداحان به سه دسته درجه یک، درجه 2 و درجه سه تقسیم می شوند؛ ذاکران نیز مداحانی هستند که در سطح استان برنامه اجرا می کند و از محبوبیت و شهرت خاصی برخوردارند؛ ستایشگران هم مداحان مسلط به شمار می روند که علاوه بر داشتن سوابق بالا نسبت به تدریس مداحی و شاگردپروری اقدام می کنند.
8135/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اهل بیت تبلیغات اسلامی دوره های آموزشی قرآن مداحان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۳۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام سید ابوالفضل امام گفت:به منظور سهولت در پرداخت زکات، گزینه‌ای در دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها تعبیه شده که مردم می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه ها، نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر خود اقدام کنند.
 حجت الاسلام سید ابوالفضل امام افزود: مردم از پرداخت پول نقد به نانوایی خودداری و فقط و فقط از طریق کارتخوان اقدام کنند و پس از ثبت تراکنش با برنامه ریزی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جامعه هدف انجام شده است، مددجویان می‌توانند از طریق کمیته امداد نسبت به تحویل نان از هر یک از واحد‌های نانوایی اقدام کنند.
وی، همچنین از جمع آوری زکات فطریه و کفاره به مبلغ هفت میلیاردتومان در سال جاری خبر دادو بیان داشت:از این مبلغ دو میلیارد تومان را مردم و خیران به طور مستقیم به حساب ایتام واریز کردند.

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا دهم اردیبهشت تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد
  • دمای زراعی آذربایجان غربی نسبت به بلند مدت ۲.۶ درجه سانتی گراد افزایش دارد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • گاز قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال
  • گاز قسمتی از کرج قطع می شود