Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ رسول فراهانی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران انتظامی واحد گشت کورانه"حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور کورانه - قزوین به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۱۷ تن چوب قاچاق کشف کردند.

سرهنگ فراهانی ارزش چوب‌های کشف شده را ۱۷۰ میلیون ریال بیان کرد و گفت: یک نفر در این زمینه دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناکامی مسافران در حمل مواد مخدر در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد در آزادراه کرج - قزوین در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس ولو به ۲ مسافر مشکوک شدند.

به گفته سرهنگ فراهانی، در بازرسی از وسایل همراه آن‌ها ۴ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

وی اضافه کرد: متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف کالای قاچاق درشهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: ماموران انتظامی شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه "قزوین - کرج" به یک دستگاه کامیون "خاور" مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون، ۲ هزارو ۹۲۴ عدد اکلیل آرایشی خارجی، ۱۵۰ عدد انواع ادکلن خارجی، ۲ هزار و ۸۱۴ عدد انواع پودر رنگ خوراکی خارجی، ۵۶ عدد اسپری خوراکی خارجی، ۱۲۰ دستگاه گوشی تلفن ثابت خارجی و ۱۴۴ بسته مداد رنگی خارجی کشف کردند.

وی با اشاره به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیون ریالی کالای خارجی قاچاق کشف شده گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق کابل برق در تاکستان

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: در پی اخبار به دست آمده درباره اینکه فردی در بخشی از تاکستان کابل برق را سرقت می‌کند بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ عزیزی افزود: پس از حضور ماموران و گشت نامحسوس فرد سارق حین سرقت شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۴۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال در بازرسی ماموران انتظامی این فرماندهی از یک شرکت خبر داد.

ایرج کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کاشان، اظهار کرد: ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در بازرسی مأموران انتظامی کشف شد.

وی افزود: در راستای طرح مقابله با سوخت و فراورده‌های نفتی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت، با انجام اقدامات میدانی از نگهداری سوخت قاچاق در یکی از شرکت‌های این شهرستان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی به این محل اعزام و در بازرسی انجام شده از این شرکت موفق شدند ۳۵ هزار لیتر نفت سفید که به صورت غیرقانونی و خارج از شبکه قانونی توزیع در انبار این شرکت نگهداری می‌شد را کشف کنند.

کاکاوند با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را ۹ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 751007

دیگر خبرها

  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی