Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عدم درج قیمت، گران‌فروشی و تقلب بیشترین تخلفات مربوط به طرح بازرسی ماه رمضان در اصفهان است.

جواد محمدی فشارکی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص طرح بازرسی ویژه ماه رمضان، اظهار کرد: طرح بازرسی ماه رمضان از هفتم اردیبهشت ماه آغاز شد که ۹۵ بازرس حقوق‌بگیر و ۲۴۵ بازرس افتخاری در این ایام نظارت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازرسی‌های هشت روزه از ابتدای طرح، چهار هزار و ۹۶۴ بازرسی انجام و ۶۲ پرونده تشکیل شد، بیشترین تخلفات مربوط به عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عدم درج قیمت، گران‌فروشی و تقلب بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان اظهار کرد: اصولاً کالاهایی همچون زولبیا و بامیه، آش و حلیم، کله‌پاچه، گوشت قرمز، گوشت سفید، حبوبات، نانوایی‌ها و … در این دوره بیشتر مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرند.

وی خطاب به شهروندان گفت: در صورت هرگونه شکایت و گزارش می‌تواند با شماره تلفن ۳۲۳۵۲۰۱۲ یا ۳۲۳۵۲۰۱۳ تماس بگیرند و یا به‌صورت مکتوب در سایت بازرسی اصناف شکایات خود را ثبت کنند.

محمدی فشارکی در خصوص کمبود شکر و ماکارونی در فروشگاه‌های اصفهان و گرانی آن در بازار، گفت: واقعیت این است که در اصفهان شکر و ماکارونی موجود است، البته قیمت ماکارونی افزایش یافته، چراکه با افزایش نرخ مواد اولیه و دستمزدها، تولیدکنندگان ناچار به بالا بردن قیمت‌های خود می‌شوند.

وی همچنین در خصوص گرانی شکر و نبود آن در بازار، اظهار کرد: شکر در بازار موجود است، پیش‌از این یکی از اشتباهات مجموعه‌های دولتی عدم اعتماد به اصناف بود که شکر تنها در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، رفاه و شرکت تعاونی‌ها توزیع می‌شد و تنها افراد خاص از این مراکز خرید می‌کردند که این موجب توزیع نامتعادل اجناس می‌شد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان افزود: در نشست با سه اتحادیه مواد غذایی، خواروبار و آجیل و سقط فروش به هرکدام سهمیه‌ای بین ۵۰ تا ۸۰ تن شکر داده شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شکر مورد نیاز اصفهان از یزد تأمین می‌شود، اظهار کرد: دو روز پیش ۳۰ تن شکر برای توزیع در واحدهای صنفی وارد اصفهان شد، البته این میزان نسبت به جمعیت اصفهان کم است. در حال حاضر شکر در اصفهان موجود است اما احتمال ضعف در توزیع شکر وجود دارد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گرانفروشي منطقه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۴۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ به گزارش روابط عمومی بازرسی و نظارت اصناف استان، بازرسان این مدیریت با همراهی عوامل پلیس امنیت اقتصادی در گشت مشترک و بازرسی از یک انبارِ خانگی غیر مجاز در اصفهان، ۱۰۰ کیلوگرم برنج خارجی ، ۱۹۰۰ قوطی رب گوجه فرنگی و انواع مواد شویندۀ احتکار شده را کشف کردند. طبق کارشناسی کالای احتکاری کشف شده به ارزش سه میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال از این انبار که در یک ساختمان متروکه قرار داشت، توقیف و پرونده برای رسیدگی تحویل عوامل پلیس امنیت اقتصادی شد.

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • آماده‌باش گروه های خدمت رسان شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش کامل اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • کاهش ۳ درصدی حوادث منجر به فوت در استان اصفهان/ ۵۰ درصد فوتی‌های کشور مربوط به بخش ساختمان
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان