Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@03:50:04 GMT

اختتامیه جشنواره عکس «وقف» تیر ماه برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۴۵۵۸

اختتامیه جشنواره عکس «وقف» تیر ماه برگزار می شود

حجت الاسلام صفری گرایی گفت: جشنواره عکس تا پایان فروردین امسال تمدید شد و اکنون در مرحله داوی قرار دارد، نتایج جشنواره در اختتامیه آن در نیمه اول تیر ماه اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «رحیم صفری گرایی» امروز (دوشنبه 16 اردیبهشت) در نشست خبری به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان با بیان اینکه امسال نیز طرح «ضیافت الهی» در اماکن متبرکه استان فارس برگزار می شود، گفت: 96 مبلغ خیربومی از قم و یک صد مبلغ بومی از فردا در اماکن متبرکه فارس در جهت تبلغ دین اسلام مستقر می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه فارس اجرای برنامه تفسیر قرآن را یکی از وجه های تمایز برنامه امسال ماه رمضان نسبت به سال گذشته خواند و افزود: 115 جلسه تفسیر روزانه برگزار می شود که چهار نفر از مفسران ویژه و عضو ستاد عالی تفسیر و مجمع جهانی تفسیر نیز برای اجرای این برنامه به شیراز آمدند.

 

وی خبر داد: مبلغان دینی مسلط به زبان های خارجی در این فصل که شیراز مقصد گردشگران است در مسجد نصیرالملک و حرم حضرت سید علی بن حمزه (ع) مستقر می شوند و خدمات گردشگری مذهبی ارائه می دهند که این طرح برای اولین بار در کشور اجرا می شود و این افراد می توانند به عنون سفیران فرهنگی و مذهبی باشند.

 

صفری گرایی خاطرنشان کرد: به گزدشگران در شهرهای دیگر مانند اصفهان و یزد گفته می شود که در این ایام می توانند سئوالات مذهبی خود را در شیراز بپرسند.

 

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره جشنواره عکس «وقف» بیان کرد: جشنواره عکس تا پایان فروردین امسال تمدید شد و اکنون در مرحله داوی قرار دارد، نتایج جشنواره در اختتامیه آن در نیمه اول تیر ماه اعلام خواهد شد.

 

پایان پیام/588

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان مرحله کشوری ماه رمضان مشهد خبرگزاری شبستان ماه مبارک رمضان کانون های فرهنگی هنری مساجد مراسم اختتامیه مراسم افتتاحیه مجلس اوقاف و امور خیریه فارس جشنواره عکس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر

فعالیت‌های مذهبی و قرآنی در بین کودکان و نوجوانان روستای الیف از توابع شهرستان کازرون استان فارس رونق بسیاری دارد و به جهت اهمیت در مسجد این روستا دوره‌های آموزشی قرآن کریم و مسائل دینی و مذهبی برای کودکان و دانش آموزان برگزار می‌شود.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر از برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان روستای الیف خبر داد و آن را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - فارس

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم اختتامیه برنامه‌های قرآنی ماه رمضان در قم + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی- همدان
  • اختتامیه ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری -بوشهر
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت