Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@15:35:36 GMT

تمهیدات اورژانس تهران برای بازی استقلال – الدحیل

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۴۸۰۱

تمهیدات اورژانس تهران برای بازی استقلال – الدحیل

همزمان با دیدار فوتبال تیم های فوتبال استقلال – الدحیل در ورزشگاه آزادی، مرکز اورژانس تهران دو اتوبوس آمبولانس برای پوشش امدادی این مسابقه مستقر خواهد کرد.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، اورژانس تهران اعلام کرد، همزمان با مسابقه دو تیم فوتبال استقلال – الدحیل، تعداد  ۲ دستگاه آمبولانس، ۷ دستگاه اتوبوس آمبولانس،۶ دستگاه موتورلانس در قالب بیش از ۳۰ نیروی ستادی و عملیاتی در ورزشگاه آزادی مستقر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، استقرارها از ظهر امروز شروع و تا پایان مسابقه ادامه خواهد داشت. شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی ضمن امکان تماس با شماره ۱۱۵، به اکیپ‌های مستقر در ورزشگاه آزادی مراجعه کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استقلال تیم فوتبال الدحیل سخنگوی اورژانس تهران ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: یک بازیکن فوتبال ذوب آهن و دو تماشاگر تراکتور توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی افزود: در جریان مسابقه فوتبال دو تیم ذوب آهن و تراکتور تبریز بازیکن گرجستانی ذوب آهن بدلیل ضربه وارده به سر حین بازی توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافت.

شادی نیا از ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به دو تماشاگر تراکتور خبر داد و افزود: مرد ۴۷ ساله بدلیل عارضه قلبی ومرد ۳۵ ساله بدلیل هیجانات تحت مراقبتهای درمانی اورژانس قرار گرفته و به بیمارستان‌های ارتش و شهید مدنی منتقل شدند.

کد خبر 6089547

دیگر خبرها

  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند