Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@09:06:37 GMT

مناطق مه‌گیر مازندران از برق رایگان بهره‌مند شوند

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۴۹۵۲

مناطق مه‌گیر مازندران از برق رایگان بهره‌مند شوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: در جاده استانی و مناطقی که بیشتر زمان‌ها مه‌گیر است از نعمت برق رایگان بهره‌مند شوند. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، مهدی بازجویان امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت برق مازندران اظهار داشت: تکریم و معارفه در نظام جمهوری اسلامی ما امری طبیعی است تا از توان و ظرفیت همه نیروها استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز که بیگانکان و استکبار دولت و ملت ما را در مضیقه گذاشتند حضور چشمگیر مردم نشان دهنده وفاداری به نظام است که دستگاهای اجرایی و خدمات رسان همدل و همراه این مردم قدردان باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: در زمینه کاهش تلفات اقدامات خوبی شد اما باز هم انتظار داریم با دقت و کار شبانه روزی کار سیستماتیک مدیریت مصرف هوشمندسازی سیستم صورت گیرد تا شاهد کاهش تلفات باشیم و از نیروهای جوان و متخصص تر استفاده شود.

رازجویان گفت: مازندران از اکوسیستم خاصی برخوردار است دریای خزر به دلیل هوای گرم منجر به بخار شده و در مناطق کوهستانی ایجاد مه می کند که درخواست داریم در جاده استانی و مناطقی که مه گیراست از نعمت برق دارشدن رایگان بهره مند شوند.

وی افزود: در حوادث مختلف به ویژه سیل اخیر شرکت توزیع برق حضوری به موقع و موثر داشت که جای قدردانی دارد.

مدیرعامل توانیر در ساری: پوشش برق‌رسانی در کشور 100 درصد شدپرآبی سدها آذربایجان غربی را از خاموشی‌های برق نجات داداردکانیان: هیچ بن‌بستی در بخش آب و برق نداریم/ تحریم‌ها ما را به خودکفایی رساند

رضا غفاری مدیر عامل جدید شرکت توزیع برق مازندران نیز گفت: اکنون که در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم نیازمند هماهنگی و تلاش چشمگیر درصنعت برق داریم.

وی افزود: کنترل هزینه های جاری و  طرح های سرمایه های اولویت دار و خدمات رسانی بهتر در اولیت قرار دارد.

سرقت برق در مازندران 69 درصد کاهش داشت

قاسم شهابی مدیرعامل پیشین شرکت توزیع برق مازندران نیز اظهار داشت: زمانی می توانیم دریک سیستم موفق عمل کنیم که کارکنان کارآمد، دلسوز و متعهد که طرح کرامت و حفظ شان و شئون نیروی انسانی در اولویت برنامه مدیریتی بود.

وی افزود: در زمینه اجرای طرح کاهش تلفات که از سال 92 آغاز شد 18 و شش درصد بود اکنون به 13 و نیم درصد رسید.

وی تصریح کرد: مشکلاتی در زمینه لجستیک در شرکت توزیع بود که توانستیم با خرید جرثقیل، دستگاه بالابر، خودروهای کمک دار و موتور سیکلت برای زمان ترافیک در این زمینه گام برداریم.

شهابی بیان کرد: طرح مطالعه جامع شهری گلوگاه با یک میلیارد تومان و همچنین طراحی اجرا مقاوم سازی شبکه های توزیع برق اقدامات خوبی صورت گرفت.

مدیرعامل پیشین شرکت توزیع مازندران گفت: در زمینه برون سپاری افزایش سرعت خدمات دهی نصب انشعابات درسال 96 در امور پیمانکاری کلید در دست انجام شد.

شهابی گفت: سرقت برق نیز 69 درصد کاهش داشت و موجب برگشت سرمایه شد و 9 هزار و 100کیلو ولت خازن نصب شد.

انتهای پیام/ ت

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۴۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 

اسنپ ۵۹۹ سفر خود را برای کودکان بیمار تحت پوشش «خیریه‌ پزشکی نوین» به مدت ۳ ماه رایگان کرد.

به گزارش روابط عمومی اسنپ، این طرح با ارزش ۴۷ میلیون و ۷۵۳ هزار تومان برای تسهیل رفت‌و‌آمد کودکان مبتلا به بیماری‌های سخت و همراهانشان در نظر گرفته شده بود که از مناطق کم‌برخوردار برای درمان به تهران سفر می‌کنند.

اسنپ هم‌مسیر با کودکان تحت درمان

جامعه هدفِ این طرحِ همسو با ماهیت کسب‌وکار شرکت اسنپ کودکانی هستند که برای درمان از محل سکونت خود به شهر تهران سفر می‌کنند.
این کودکان و خانواده‌هایشان اغلب از مناطق کم‌برخوردار هستند و در منطقه‌ محل سکونت خود به مراکز درمانی مجهز یا کادر پزشکی متخصص دسترسی ندارند. اجرای این طرح گامی کوچک برای تسهیل رفت‌وآمد این گروه به مراکز درمانی است.

طرح تخفیف‌ ویژه‌ ۲۰ درصدی به موسسات نیکوکاری از جمله طرح‌های مشابهی است که در تمام طول سال برای تسهیل رفت‌آمد و کاهش هزینه‌های موسسات نیکوکاری اجرا می‌شود.

معرفی خیریه‌ پزشکی نوین

ماموریت این خیریه پوشش هزینه‌ها و منابع لازم برای درمان کودکان زیر ۱۸ سال و زنان سرپرست خانوار ساکن مناطق کم‌برخوردار است. در راستای این هدف نیز بستر مناسبی را برای همکاری با نیروهای متخصص پزشكى، پرستارى و مددکارى برای تشخیص، درمان، مشاوره و راهنمایى تخصصى رایگان فراهم کرده است.

این خیریه کودکان کم‌برخورداری را که برای بهره‌مندی از خدمات پزشکی نیاز است به تهران سفر کنند از ابتدای سفرشان تا زمان بهبودی کامل همراهی و حمایت می‌کند.

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • بانک مرکزی آرژانتین نرخ بهره را به ۶۰ درصد کاهش داد
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • ریزش ۱۰۰ دلاری طلای جهانی
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • کاهش غیر منتظره نرخ تورم در حوزه پولی یورو /انتظارات بازار و بانک مرکزی اروپا