Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@11:28:22 GMT

خبرگزاری بسیج گفتمان ساز جریان انقلاب است

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۵۲۶۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان پیش از ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری بسیج گیلان با مدیریت و خبرنگاران این رسانه دیدار و گفت و کردند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن با تمام با ابزار برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی خود را مهیا است افزود: دشمن آرایش جنگی خود را به جز در جنگ نظامی علیه ایران اسلامی گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه هدف آمریکایی‌ها ایجاد جنگ اقتصادی، اعتقادی، فرهنگی اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است گفت: عرضه این جنگ برای افکار عمومی نکته مهمی است تا افکار عمومی را آماده بکند و به همین دلیل رسانه‌های دشمنان ما در حال فعالیت هستند.

تسخیری با اشاره به اینکه دشمن در فضای مجازی و ماهواره‌ها برنامه ریزی دارد بیان کرد: مدافعان نظام انقلاب اسلامی در هر جایگاهی که هستند برای دفاع از انقلاب و مقابله با دشمن در فضای مجازی برنامه داشته باشند.

وی با بیان اینکه خبرگزاری بسیج رسانه گفتمان انقلاب اسلامی و ایده و آرمان‌های امام و رهبری است گفت: خبرگزاری بسیج باید گفتمان تولید بکند و یک آرایش جنگی در برابر دشمن بگیرد و مردم را از نقشه‌های دشمن با خبر کند و راه مقابله با دشمن در فضای مجازی را نیز به مردم آموزش بدهد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه ماه رمضان ماه خودسازی است تصریح کرد:اگر می‌خواهیم استان، کشور و ملت‌ها را بسازیم باید از خود شروع کنیم، بنابراین ما باید معرفت پیدا بکنیم که خدا برای چه ما را آفریده و ما را به کجا می‌خواهد ببرد.

تسخیری با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان روز‌ها و شب‌هایی سپری می‌شود که در بین تمام شب‌ها و روز‌های سال استثنایی است خاطرنشان کرد: بهترین فرصت در دوران زندگی برای نزدیکی با خداوند متعال دوران جوانی است، زیرا بعد از جوانی انسان دچار چالش‌های زیادی می‌شود و در جوانی انسان بیشترین بصیرت را برای ادامه زندگی فردی و اجتماعی دارد.

وی با بیان اینکه ما باید چندین بار بیانیه گام دوم انقلاب را مورد مطالعه قرار دهیم گفت: جوانان باید آتش به اختیار را در گام دوم شکل دهند و با برنامه ریزی در جا‌های که موثر هستند ورود پیدا کنند و برای کسب معنویت خود و برای معرفت افزایی در جامعه تلاش کنند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: استان به مدیران جهادی نیاز دارد و مردم در انتخابات رای دادن به مدیران جهادی را مدنظر قرار دهند، زیرا دشمن درصدد وابسته کردن ما به تولیدات خارجی است و مسئولان باید بیش از قبل به مسائل اقتصادی توجه داشته باشند.

تسخیری با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی کشور به دلیل مشکلات بیرونی و بی تدبیری برخی از مسئولان است بیان کرد: تولیدات داخلی ما باید با کیفیت و با حجم بالا تولید شود و مردم نیز از تولیدات داخلی استفاده کنند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۵۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است

‌به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والسلمین " الله‌نور کریمی‌تبار شامگاه دوشنبه شب در یادواره سنگر سازان بی سنگر در شهرستان دهلران با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، بیان کرد: شهدای جهاد سازندگی جزو شهدایی هستند که در جامعه ما گمنام مانده‌اند، آنان به ندای امام راحل لبیک گفتند و برای ساختن کشور، جهاد سازندگی را تشکیل دادند و در آباد کردن روستاها در عرصه‌های مختلف، نام خود را جاودانه کردند و همین‌ها با آغاز جنگ تحمیلی راهی جبهه شدند و عنوان مقدس سنگرسازان بی‌سنگر را به خود اختصاص دادند.

امام جمعه ایلام یادآور شد: ایجاد، سنگر و خاک‌ریز و جاده‌های مواصلاتی جزو سخت‌ترین کارهای رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود، سنگرسازان بی‌سنگر بهترین هدف برای تانک، خمپاره و هواپیماهای دشمن بودند، دنبال راه‌سازی، پل‌سازی و سخت‌تر از آن، ایجاد خاک‌ریز در حین عملیات زیر گلوله‌های گوناگون دشمن بودند، این مردان شجاع برای خاک‌ریز زدن با آن شرایط، یک حائل دفاعی ایجاب می‌کردند که رزمندگان اسلام، بتوانند در سینه‌ی این خاک، جانشان را سالم نگه‌دارند.

وی تصریح کرد: ایثار، از خود گذشتگی، عشق و فداکاری در آن‌جا نمایان می‌شد و سنگرسازان بی سنگر، این گونه در مقابل دشمن ایستادند تا جان‌پناهی برای رزمندگان ایجاد کنند، بیان این شجاعت، ایثار و از خود گذشتگی، فوق‌العاده سخت است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: شهدای جهاد سازندگی، نقش بی بدیلی در دفاع مقدس و سازندگی کشور داشتند، تلفیقی از ایثار، شجاعت، حماسه و دانش به‌هم آمیخت تا نقش سنگرسازان بی‌سنگر در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ماندگار شود و این از فضل خداست که این انسان را در چنین جایگاهی قرار می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار افزود: افتخار امروز جمهوری اسلامی این است که در برابر دنیا می ایستد و عملیات غرورآفرین وعده صادق را انجام می‌دهد و آمریکا، اسرائیل، انگلیس، فرانسه و آلمان به‌رغم رجز خوانی، جرأت نمی کننکوچک‌ترین عکس‌العملی در برابر اقتدار ایران اسلامی داشته باشند، امروز در دانشگاه‌های آمریکا، می‌بینیم دانشجو و اساتید، در برابر نسل کشی مسلمانان غزه تظاهرات می کنند و بی‌رحمانه مورد تهاجم پلیس این کشور قرار می‌گیرند.‌

وی گفت: دشمان، در برابر غرش موشک‌های جمهوری اسلامی دست تسلیم بالا برده‌اند و درخواست رئیس جمهور آمریکا از سران اسرائیل این است که هیچ عکس‌العملی نشان ندهید و این از برکات و ثمره خون شهدا است.

کد خبر 6092660

دیگر خبرها

  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • تصاویر تازه دفتر رهبر انقلاب از حمله به اسرائیل
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه