Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و پژوهشگاه صنعت نفت در بیست‌وچهارمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

این تفاهم نامه به امضای دکتر عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و جعفر توفیقی رئیس پژوهشگاه صنعت نفت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همکاری در بومی‌سازی و انتقال فناوری‌های جدید در صنایع نفت و گاز، تعریف و اجرای مشترک پروژه‌های صنعتی و مورد نیاز صنایع نفت و گاز، بهره‌گیری طرفین از امکانات آموزشی، پژوهشی موجود در آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی یکدیگر، همکاری در برگزاری همایش‌های ملی و بین‌المللی در حوزه صنایع نفت و گاز، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، دوره‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت آموزشی و دوره‌های معادل موردنیاز مدیران و کارشناسان شاغل در صنایع نفت و گاز کشور، اجرای دوره‌های جدید بین رشته‌ای مورد نیاز صنایع نفت و گاز کشور در سطوح کارشناسی ارشد و دکتری، انعقاد توافقنامه و تفاهم‌نامه‌های همکاری مشترک با دانشگاه‌های معتبر جهانی به‌منظور تبادل اطلاعات و تجارب آموزشی ـ پژوهشی از موضوعات این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۵۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی

مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو گفت: بیش از ۲۰ کشور آفریقایی در اجلاس اقتصادی تجاری ایران و آفریقا شرکت کردند که می‌تواند زمینه همکاری بیشتر در حوزه صادرات محصولات سلامت محور به این کشورها باشد.

به گزارش ایسنا، دکتر حمیدرضا اینانلو عنوان کرد: ۲۰ کشور آفریقایی و ۲۰۰ تاجر در اجلاس اخیر اقتصادی تجاری ایران و آفریقا حضور داشتند که با توجه به ظرفیت‌های صنعتی بالای کشورمان زمینه همکاری با آنان مورد بحث و گفت و گو قرار گرفته و بررسی شد.

وی با بیان توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت گفت: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی داشته است، می‌تواند توانمندی خود را به کشورهای دیگر ارائه دهد، همچنین در مورد خدماتی که برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی لازم است، آمادگی داریم که به کشورهای افریقایی کمک کنیم و این مراکز را با صد در صد تجهیزات پزشکی به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

به گفته وی، زمینه همکاری در مورد انتقال تکنولوژی و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با توسعه روابط با این کشورها امکان پذیر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش وابستگی شهرداری قم به محصولات غیر بومی با همکاری استارتاپ‌ها
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و شرکت کارگزاری پویش البرز
  • رویداد صدرا بستر افزایش همکاری بین دانشگاه و صنعت است
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • رویداد صدرا به دنبال همکاری با شرکت‌ها و صنایع بزرگ همدان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی