Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون پیوند اعضا و بیماریهای خاص تعداد کاندیداهای شرکت‌کننده در انتخابات فدراسیون را ۲ نفر عنوان کرد و گفت: تمام تلاشمان بر این است که انتخابات فدراسیون پیوند اعضا و بیماریهای خاص را بعد از ماه مبارک رمضان برگزار کنیم.

مهین فرهادی‌زاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای شرکت در انتخابات فدراسیون پیوند اعضا و بیماری‌های خاص ۳ کاندیدا شرکت کرده بودند که از این تعداد فاطمه هاشمی (رئیس پیشین فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا) و شهرام عظیمی (کارمند رسمی وزارت ورزش و دکترای تخصصی مدیریت ورزش) مورد تأیید صلاحیت قرار گرفتند و معصومه شهبازی (نایب رئیس فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا) به دلیل کم بودن سوابق مدیریتی صلاحیت وی برای شرکت در انتخابات مورد تأیید قرار نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون گفت: انتخابات فدراسیون پیوند اعضا و بیماری‌های خاص بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، اما هنوز تاریخ دقیق برگزاری انتخابات مشخص نیست و منتظر اعلام زمان برگزاری از سوی دفتر معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان هستیم.

سرپرست فدراسیون پیوند اعضا و بیماری‌های خاص از برگزاری مسابقات جهانی این رشته مردادماه در نیوکاسل انگلستان خبر داد و افزود: مسابقات جهانی پیوند اعضا و بیماری‌های خاص از ۲۷ مرداد تا دوم شهریور در ۱۴ رشته ورزشی در نیوکاسل انگلستان برگزار می‌شود که ایران تنها در ۱۱ رشته ورزشی تنیس روی میز، بدمینتون، دوومیدانی، دارت، پتانگ، اسکواش، تنیس، بولینگ، پیاده‌روی جاده (زنان و مردان)، دوچرخه‌سواری و شنا (مردان) با ۵۹ نفر شرکت خواهد کرد که از این تعداد ۴۶ نفر را ورزشکاران تشکیل می‌دهند.

فرهادی‌زاد خاطرنشان کرد: ۲ سال پیش که این مسابقات در مالاگای اسپانیا برگزار شد از ۱۱۸ نفری که درخواست ویزا کرده بودیم، متأسفانه تنها ویزای ۶۰ نفر صادر شد و ما توانستیم با این تعداد در جایگاه دهم قرار بگیریم. امسال امیدواریم کشور میزبان شرایط حضور ورزشکاران بیشتری در انگلستان فراهم شود تا بتوانیم جایگاه قبلی خود را حفظ و در صورت امکان ارتقا ببخشیم.

وی پیرامون بودجه فدراسیون و این که آیا برای اعزام ورزشکاران خود مشکل اعتباری ندارید، افزود: آن چه در تقویم ورزشی امسال برای اجرای برنامه‌های خود پیش‌بینی کرده بودیم افزایش بودجه ۳۰ درصدی نسبت به سال گذشته است. میزان اعتبار این فدراسیون در سال گذشته ۲ میلیارد تومان بود که امیدوارم با توجه به شرایط بد اقتصادی و شرایط خاص ورزشکاران پیوند خاص و پیوند اعضا این میزان افزایش بودجه مورد تأیید وزارت ورزش و جوانان قرار بگیرد و با کاهش اعتبارات مواجه نشویم.

سرپرست فدراسیون پیوند اعضا و بیماری‌های خاص در پایان گفت: با توجه به شرایط خاص ورزشکاران این فدراسیون، امیدوارم کسی در رأس آن قرار بگیرد که بتواند درآمدزایی کند و بودجه خوبی را به بدنه فدراسیون تزریق نماید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۵۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد

مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» به میزبانی سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، مجمع عمومی سالانه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با حضور  هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان،  مهین فرهادی زاد نائب رئیس کمیته ملی المپیک، محمد رسول خدادای رئیس فدارسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و دیگر اعضاء مجمع به میزبانی سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

  تقویم و بودجه پیشنهادی فعالیت‌های فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی سال ۱۴۰۳، بررسی و پذیرش استعفای آقای بشیریان رئیس سابق فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، اصلاح اساسنامه فدراسیون و آئین نامه هیئت‌های ورزشی استانی مراکز آموزش عالی کشور، بررسی طرح اولین دوره بازی‌های همبستگی دانشجویان کشور‌های اسلامی و حسابرسی سال ۱۴۰۱ در دستور جلسه مجمع عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی قرار گرفت و با رای اعضا به تصویب رسید.

دیگر خبرها

  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • افزایش ۲ برابری حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان | همه معلمان رتبه‌بندی می‌شوند مگر اینکه...