Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@11:13:03 GMT

زرد پوشان اصفهانی در انتظار لغزش پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۵۵۹۷

زرد پوشان اصفهانی در انتظار لغزش پرسپولیس

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زردپوشان اصفهانی با پیروزی برابر تیم فوتبال ماشین سازی اختلاف خود را با تیم فوتبال پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر به عدد ۳ رساندند. آن‌ها روزنه امید در دلشان زنده شد که می‌توانند در این ۲ بازی باقی مانده فاصله خود را با سرخپوشان پایتخت جبران کنند و حتی نیم نگاهی هم به قهرمانی چشم دوختند تا ششمین قهرمانی خود را در این رقابت‌ها جشن بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلایی پوشان اصفهان ۲ بازی حساس و مهم تا پایان لیگ برتر دارند. آن‌ها روز شنبه ۲۱ اردیبهشت مهمان تیم پدیده مشهد هستند و در آخرین بازی خود هم از تیم سقوط کرده استقلال خوزستان پذیرایی می‌کنند که نتیجه این ۲ بازی در سرنوشتشان تاثیر گذار است.

بازی فینال گونه سپاهان برابر پدیده مشهد 

تیم فوتبال سپاهان در حالی در یک بازی فینال گونه شنبه هفته آینده به مصاف پدیده مشهد می‌رود که قصد دارد با پیروزی در این بازی حساس همچنان رقابت تنگاتنگی با پرسپولیس برای تصاحب قهرمانی داشته باشد. البته سپاهانی‌ها به خوبی می‌دانند که بازی سختی در مشهد پیش رو دارند چرا که حریفشان هم در وضعیت خوبی به سر می‌برد و امیدوار به کسب سهمیه آسیایی هستند. 

به هر حال شاگردان قلعه نویی امیدوارند که علاوه بر کسب پیروزی برابر پدیده مشهد، پرسپولیسی‌ها هم دچار لغزش شوند و نتوانند برابر تیم ماشین سازی به برتری برسند تا سرنوشت قهرمان لیگ برتر در آخرین بازی مشخص شود.

اگر طلایی پوشان اصفهان بتوانند از سد پدیده مشهد عبور کنند در بازی پایانی خود کار سختی نخواهند داشت چرا که استقلال خوزستان به لیگ دسته یک سقوط کرده است و این دیدار برای خوزستانی‌ها تشریفاتی محسوب می‌شود.

سپاهانی‌ها در صورتی می‌توانند به کسب ششمین قهرمانی خود در لیگ برتر امیدوار باشند که پرسپولیس از ۲ بازی باقی مانده بیشتر از ۳ امتیاز نگیرد در آن صورت شانس طلایی پوشان برای قهرمانی زیاد می‌شود چرا که تفاضل گل آن‌ها بیشتر از پرسپولیسی هاست و اگر امتیازات این ۲ تیم در پایان لیگ مساوی شود در آن صورت زردپوشان اصفهانی به علت تفاضل گل بهتر قهرمان می‌شوند.

شاهد ماراتن تماشایی در هفته پایانی لیگ برتر خواهیم بود 

حسین چرخابی پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیت این تیم اظهار کرد: خوشحال هستم که لیگ برتر کشورمان به جایی رسیده است که هیجان تا پایان لیگ ادامه دارد و این موضوع برای اهالی فوتبال لذت بخش است.

او ادامه داد: با توجه به اینکه سپاهان نیاز مبرم به پیروزی برابر ماشین سازی داشت در نهایت این اتفاق رخ داد و این تیم در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی باقی ماند. البته به نظرم مهمترین بازی سپاهان در طول این فصل برابر تیم پدیده مشهد است. پدیده مشهد سریع ترین تیم لیگ برتر است و از دفاع به حمله سرعت زیادی دارند. اگر سپاهان بتواند برابر پدیده مشهد پیروز شود در آن صورت می‌تواند امیدوار باشد که پرسپولیس نتیجه نگیرد و در هفته پایانی لیگ برتر شاهد ماراتن تماشایی فوتبال کشورمان خواهیم بود.

استرس در اردوی پرسپولیسی ها ایجاد می شود 

چرخابی بیان کرد: سپاهان یک فینال بزرگ در مشهد دارد و در بازی پایانی هم باید برابر تیم بی انگیزه استقلال خوزستان بازی کند. اگر این تیم بازی حساس خود در مشهد پیروز شود استرس در اردوی پرسپولیسی‌ها ایجاد می‌شود.

سپاهانی ها مواظب ضدحملات سریع پدیده مشهد باشند 

پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان درباره راهکار این تیم برابر تیم پدیده مشهد گفت: سپاهانی‌ها باید مواظب ضدحملات سریع پدیده مشهد باشند و بدون دفاع منضبط و بی گدار به آب نزنند. تیم پدیده مشهد در زمان انتقال توپ از دفاع به حمله خیلی سریع عمل می‌کند و زردپوشان اصفهانی باید مراقب این نقطه قوت مشهدی‌ها باشند.

او درباره برگ برنده این بازی بیان کرد: کی روش استنلی مهاجم سپاهان برگ برنده تیم سپاهان است. این بازیکن علاوه بر اینکه خوب گلزنی می‌کند در دفاع هم به درد این تیم اصفهانی می‌خورد. این بازیکن در زمان دفاع به عقب می‌آید و از دروازه اش تیمش دفاع می‌کند.

چرخابی در پایان درباره پیش بینی اش از جایگاه سپاهان خاطر نشان کرد: به هر حال لحظه‌ها در فوتبال نقش دارند و رتبه سپاهان در پایان فصل قابل پیش بینی نیست و باید تا پایان لیگ برتر منتظر بمانیم تا همه چیز مشخص شود.

بیشتر بخوانید: 

سپاهان ۲ - ماشین‌سازی صفر/ قلعه‌نویی با ماشین مهاجری به کورس بازگشت

قلعه‌نویی: موقعیت سوزی معضل تیم سپاهان است

قلعه‌نویی با ماشین مهاجری به کورس بازگشت

انتهای پیام/

سپاهان به دنبال کسب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه سپاهان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان

طرفداری| تمرین روز شنبه پرسپولیس در قالب دو گروه برگزار شد.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، شاگردان اوسمار ویرا پس از بازگشت از اراک امروز عصر و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند.  بازیکنان اصلی بازی دیروز زیر نظر بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان به مدت ۷۵ دقیقه برنامه‌های مختلفی را انجام دادند.

پاسکاری تحت فشار، ارسال از جناحین و مینی فوتبال از سوی کادر فنی برای این گروه از بازیکنان در نظر گرفته شده بود.  امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کنند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان