Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار زنجان گفت: مطبوعات نقش مؤثری در پویایی و شتاب بخشی جامعه دارند و باید به این قشر توجه ویژه ای شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا; اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات استان زنجان با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان دیدار کردند. در این دیدار، معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان به نقش مطبوعات در آگاه­سازی جامعه اشاره کرد و گفت: نقش مطبوعات به عنوان رکن چهارم دموکراسی همچنان نقشی پر رنگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 خدابخش مرادی نافچی با بیان این که ممکن است در تحقق مأموریت­ها و یا به لحاظ ملاحظات مالی دستگاه­ها به صورت مقطعی مشکلاتی ظهور و بروز کند ولی این امر نقش مطبوعات در حوزه اطلاع­رسانی، آگاه­سازی، امیدآفرینی، اعتماد آفرینی و ایجاد پویایی و نشاط و آرامش در جامعه را نفی نمی­کند.

 وی گفت: مطبوعات از گذشته نقش مؤثری در پویایی و شتاب بخشی جامعه در حوزه­های مختلف داشته­اند و ما از گذشته بخش زیادی از اطلاعات خود را از روزنامه­ها گرفته­ایم و قلم روزنامه­نگاران برای همه قابل احترام بوده است.

مرادی با بیان این که استان زنجان استانی فعال در حوزه فرهنگی است، اظهار داشت: سطح سواد عمومی در استان زنجان بالای 90 درصد است، همچنین زنجان دومین استان در میزان مطالعه در کشور است و مردمی بانشاط و شاد دارد که این­ها نشان از عمق فرهنگی مردم این استان دارد. معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان ادامه داد: نوع ادبیاتی که جوان ما، مطبوعاتی ما، مدیر ما، شهروند ما در کلامش استفاده می­کند نشان دهنده­ی عمق فرهنگی این استان است و در آفرینش این فضا، اصحاب قلم نقش مؤثری داشته­اند.

 این مقام مسئول رویکرد مدیریت جدید استان را حرکت برنامه­ای، اعلام  اولویت کاری و تدوین  برنامه عملیاتی اعلام کرد و اظهار داشت: تلاش می­کنیم مدیران را از پشت میزنشینی به ارتباط نزدیک و حضور میدانی در میان مردم ببریم.

 وی در پایان سخنان خود از مدیران دستگاه­های اداری خواست تا تولید خبر کرده و عملکرد خود را از طریق رسانه­های استان برای مردم بیان کنند. همچنین روابط عمومی دستگاه­های اداری و اجرایی تعامل خوبی با مجموعه رسانه و مطبوعات داشته باشند.

در این دیدار، اعضای هیأت مدیره­ خانه مطبوعات استان زنجان مشکلات رسانه­های استان را مطرح کردند. عدم رعایت عدالت در توزیع اگهی­های دولتی، قطع اشتراک نشریات استانی و کشوری از سوی ادارات، عدم همکاری مسئولان روابط عمومی برخی ادارات دولتی با رسانه­ها، گرانی کاغذ و چاپ و ... ازجمله مشکلات مطرح شده بود.

در پایان این جلسه مقرر شدجلسات فصلی با حضور اعضای هیأت مدیره خانه، معاون سیاسی استاندار، معاون فرهنگی رسانه­ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و به تناسب نیاز مدیر یک دستگاه اجرایی در جهت حل مشکلات رسانه­های استان برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۵۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر از اختصاص ۱۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه راهداری استان خبرداد و گفت: تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

احمد محمدی زاده روز چهارشنبه دردیداربا اقشار فرهنگی هنری شهرستان جم  اشاره به تامین اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر گفت: ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان تخصیص یافته که تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

وی به مشکلات آب در جم اشاره کرد و گفت: بخشی از خط انتقال سیراف به جم در مدار قرار دارد و در دیداری که با وزیر نیرو داشته‌ایم، قول تامین اعتبار لازم برای تکمیل طرح در قالب وام به پیمانکار داده شده و به زودی بخش زیادی از این طرح وارد مدار می‌شود و بهره‌وری حداکثری از ظرفیت پروژه خواهیم داشت.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در حوزه تجهیز و توسعه و نوسازی مدارس نیز یک تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شده که این مهم برای نخستین بار در استان بوده و تحولی شگرف در بهبود وضعیت امکانات و تجهیزات مدارس ایجاد می‌شود.

وی گفت: امسال اعتبارات بیشتری برای فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری تخصیص می‌یابد و تلاش می‌شود، مشارکت مردم بویژه جوانان بومی در این فعالیت‌ها مورد حمایت ویژه و جدی قرار گیرد.

 احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر با فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری، تولیدکنندگان کشاورزی و صنعتی و اقشار مختلف مردم جم دیدار کرد.

در این دیدار، مطالبات و خواسته‌های مردم مناطق شهری و روستایی شهرستان جم مطرح و استاندار نیز به این مطالبات پاسخ داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • کمیته‌های استانی حل معضلات ثبتی فعال می‌شوند
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل