Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@17:30:23 GMT

توضیحات حجازی در مورد شرایط تیم ملی فوتسال بانوان

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۵۷۵۹

به گزارش ایلنا،بازی های تیم ملی فوتسال دختران ایران که به منظور شرکت در یک تورنمنت بین المللی چهارجانبه فوتسال راهی روسیه شده است از امروز آغاز می شود.
 آتوسا حجازی در خصوص این دوره از مسابقات گفت: تمام بچه ها از لحاظ بدنی و روحی شرایط بسیار خوبی دارند و امروز ساعت 18:30 به وقت تهران به مصاف تیم ملی پرتغال می رویم که تیم دوم اروپاست، پس فردا با روسیه میزبان که تیم سوم اروپاست و 19 اردیبهشت به مصاف اسپانیا قهرمان اروپا خواهیم رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان ایران ادامه داد: بلافاصله بعد از پایان مسابقات روز 20 اردیبهشت به ایران بر می گردیم. همه شرایط برای یک اردوی خوب اینجا با همکاری سفارت ایران مهیاست و هرچقدر این مسابقات تدارکاتی بیشتر باشد به تجربه اندوزی و آمادگی بیشتر تیم ایران کمک می کند. اولین بازی رسمی ما مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2020 خواهد بود که پله پله برای آن آماده می شویم.

حجازی در پایان گفت: اگر تیم های حریفمان قهرمان اروپا هستند بچه های ما هم قهرمان آسیا هستند و چیزی کم ندارند. هرچند مسابقات تدارکاتی است بسیار امیدوار هستیم نتایج خوبی در این سه بازی کسب کنیم.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فوتسال دختران ایران آتوسا حجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۵۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل ازبکستان به فینال جام ملت های فوتسال آسیا راه یافت.

 

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل ازبکستان به فینال جام ملت های فوتسال آسیا راه یافت. دو تیم در وقت های معمول بازی به نتیجه تساوی 3-3 رسیده بودند اما ملی پوشان کشورمان در ضربات پنالتی حریف خود را شکست داده و به دیدار نهایی این رقابت های راه یافتند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • میگل: ایران پادشاه فوتسال آسیاست اما به‌راحتی قبل نمی‌برد
  • تبریک سرمربی فوتسال ازبکستان به ایران
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • احمدعباسی: ما در فینال هستیم تا قهرمان شویم
  • ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا صعود کرد
  • صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها