Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@01:10:35 GMT

زندان های اردبیل سال 97 در امنیت مطلق بود

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۵۸۰۶

زندان های اردبیل سال 97 در امنیت مطلق بود

مدیرکل زندان های استان اردبیل گفت : در سال ۹۷ و همچنین نوروز ۹۸ زندانهای اردبیل در امنیت کامل بود .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،  مراد فتحی پیش از ظهر امروز در اولین نشست فصلی با کارکنان زندانهای مرکز استان اردبیل  شفافیت ، برنامه مدار بودن ، مشارکت همگانی در مدیریت مجموعه ها و تلاش مضاعف برای رفع کمبود های ناشی از اعتبارات در زندانهای استان را تاکید کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسئولان در مقابل نیروهای خود و مردم باید پاسخگو باشند ، شفافیت در مدیریت  باعث پیشگیری از تبعیض ها و فساد در مجموعه است و تاکنون مجموعه ای سالم و پر تلاش داشتیم که در سال گذشته نیز در بسیاری از شاخص های عمومی و اختصاصی حائز رتبه شدیم .

مدیرکل زندان های استان اردبیل با اشاره به امنیت زندان در ایام نوروز اظهار داشت :  در سال ۹۷ و همچنین نوروز ۹۸ زندانهای اردبیل در امنیت کامل بود و این امنیت را مرهون تلاش های شبانه روزی نیروهای صف و حمایت نیروهای ستادی از انها هستیم .

فتحی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از مسولان فرهنگی و روسای زندانها خواست تا حال و هوای زندانها را به شکل مناسبی رمضانی کنند و برای استفاده بهینه از این ماه پر خیر و برکت برای زندانیان ، سربازان و کارکنان برنامه ریزی توام با مشارکت مخاطبان داشته باشند .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۵۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه

سرتیپ احمد علی  گودرزی رئیس روانشناسی پلیس ایران گفت: خوشبختانه در سال‌های  اخیر تعداد زیادی از همکارانمان که در نقاط مرزی، انتظامی و یگان های ویژه و سایر یگان ها انتظامی، آگاهی، مبارزه با مواد مخدر، راهنمایی و رانندگی، تحت نظارت مستقیم این انجمن  هستند که بتوانند به وظایف خود به خوبی عمل کنند .

او بیان کرد: در این راستا ۸ کمیته تشکیل شده که این کمیته ها هر کدام وظایفی دارند.  از جمله آن می توان به  کمیته جنایی، سلامت خانواده، راهنمایی و رانندگی و دیگر کمیته هایی که می‌توانند در سلامت اجتماع و انتظامی کشور کمک کننده باشند اشاره کرد.

رئیس روانشناسی پلیس ایران تصریح کرد: این تلاش‌ها و فعالیت ها در یکی دو سال گذشته بسیار مناسب بوده است. وضعیت علمی همکارانی که  در پاسگاه ها و کلانتری ها خدمت می کنند و همچنین افرادی که در راس عدالت ترمیمی تلاش می کنند را ارتقا داده‌ایم. 

وی افزود: در بحث خانواده و حوزه سلامت روان کارکنان اقدامات خوبی انجام دادیم. روانشناسان ما در رده های انتظامی و مرزی به ویژه در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها که پرونده های خانوادگی در آنجا اتفاق می‌افتد می توانند خدمت کنند.

او همچنین گفت:  در این زمینه‌ها نظراتی به مجموعه اجتماعی  مانند جنایی، راهور، سلامت خانواده ، بهداری داده شده است.  

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • تلاش برای احیای کامل تالاب نئور
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: اگر جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق بیفتد مجازات این نیروها سنگین تر و شدیدتر خواهد بود
  • یزدی ها کمترین تعداد پرونده قضائی نیروهای مسلح کشور را دارند
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • جزئیات جدید از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج