Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه سه سیما برنامه‌ای را با عنوان «ماه ماه» و اجرای بنیامین بهادری خواننده پاپ کشور جایگزین برنامه «ماه عسل» احسان علیخانی که هر سال روی آنتن می‌رفت، کرده است. این برنامه قرار است ساعتی پیش از اذان مغرب روزه داران را همراهی کند.

ویژه برنامه افطار شبکه یک با نام «دعوت» از ساعت ۱۹:۳۰ و شبکه دو سیما هم برنامه «هزار راه نرفته» را برای ساعات منتهی به افطار در کنداکتور پخش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شبکه چهار سیما نیز پیش از افطار برنامه «معنای زندگی» را با اجرای محمد تقی موحد ابطحی برای مخاطبان خود پخش خواهد کرد.

برنامه «شهر عزیز» برنامه مناسبتی ماه رمضان شبکه پنج است که از مشهد مقدس روی آنتن می‌برد.

شبکه افق با برنامه «ماه نشان» از ساعت ۱۹:۳۰ با اجرای دلبران مهمان مخاطبان است و شبکه امید «افطاری ساده» را پخش خواهد کرد.

شبکه آموزش هم یک ساعت قبل از افطار برنامه «دست خدا» را روی آنتن خواهد برد و شبکه قرآن و معارف سیما برنامه «ماه بهشت» را پیش از افطار با اجرای سید وحید مرتضوی روانه آنتن می‌کند.

ارسال این خبر در حالی صورت می‌گیرد که یک روز به آغاز ماه رمضان باقی مانده و لازم بود روابط عمومی رسانه ملی جزئیات دقیق‌تری از برنامه‌های رمضانی شبکه‌های مختلف اعلام کند. اما درباره برخی برنامه‌ها حتی نام مجری و ساعت دقیق پخش هم هنوز اعلام نشده است. تا امروز که ۳۰ شعبان است تقریباً همه رسانه‌ها به نوعی به کلیات برنامه‌های شبکه‌های تلویزیونی و برنامه‌های سحرگاهی و افطاری دسترسی پیدا کرده‌اند و انتظار می‌رفت خبر رسمی روابط عمومی جزئیات بیشتری درباره این برنامه‌ها را شامل شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بنیامین بهادری ماه عسل 98 ماه ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۶۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوتی مجری زن صدا و سیما روی آنتن زنده + ویدئو

tags # صدا و سیما سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی
  • سوتی مجری زن صدا و سیما روی آنتن زنده + ویدئو
  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود
  • پخش «چهل تیکه» و «استودیو هشت» به یاد مسعود اسکویی + تیزر
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش