Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@20:58:09 GMT

مقصد بعدی جولن لوپتگی مشخص شد؟

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۶۱۰۶

مقصد بعدی جولن لوپتگی مشخص شد؟

سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید، احتمالا فصل بعد به رئال بتیس خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، روز گذشته رئال بتیس در زمین ایبار با یک گل شکست خورد تا آینده کیکه ستین در این باشگاه، مبهم تر از قبل شود. تصور اینکه ستین فصل بعد نیز در بتیس به کار ادامه دهد، بسیار دشوار است؛ به خصوص که او محبوبیت خود میان هواداران را نیز از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در بحبوحه شایعات، حضور جولن لوپتگی در ورزشگاه ایپوروئا برای تماشای بازی بتیس نیز جالب توجه بود. سرمربی سابق اسپانیا و رئال که ماه ها بدون تیم است، مذاکراتی مقدماتی با سران بتیس انجام داده و احتمالا در پایان فصل به عنوان سرمربی جدید سبزهای آندلوس معرفی خواهد شد.

دیگر نامزدهای مربیگری بتیس، آبلاردو، بوردالاس و پلگرینو هستند؛ ولی شانس لوپتگی از همه آنها بیشتر است.

لوپتگی سال گذشته پس از لو رفتن مذاکراتش با رئال، به فاصله سه روز مانده تا جام جهانی از تیم ملی اسپانیا اخراج شد و دوران حضور او در رئال نیز پس از چند ماه و با شکست 5-1 در ال کلاسیکو به اتمام رسید.

 

 

رئال مادرید رئال بتیس تیم ملی اسپانیا خولن لوپتگی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید رئال بتیس تیم ملی اسپانیا خولن لوپتگی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور قبل از آغاز تمرین امروز چهارشنبه تراکتور، «حمید مطهری» را به عنوان دستیار اول سرمربی به اعضای تیم معرفی کرد.

مطهری در حالی به عنوان دستیار اول سرمربی بعدی مشخص شده است که گفته می‌شود یحیی گل محمدی قرار است هدایت این تیم را بر عهده بگیرد اما هنوز اسمی از او برده نشده است. حالا باید دید آیا مطهری با حضور هر سرمربی دیگری قرار است همین پست را برای فصل آینده داشته باشد یا ادامه همکاری او به نظر سرمربی بعدی بستگی دارد.

شایان ذکر است مطهری روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه برای نخستین بار هدایت رسمی تراکتور را مقابل ذوب آهن اصفهان در جام حذفی بر عهده می‌گیرد.

کد خبر 6088100

دیگر خبرها

  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد + شرایط
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد+شرایط
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • گل ها و مهارت های برتر ایسکو در ترکیب رئال بتیس / فیلم
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • تیم بعدی مهدی قایدی مشخص شد