Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۸ هزار و ۴۳۱ نفر از مردم استان شماره شبای بانکی خود را در سامانه سهام عدالت ثبت نکرده‌اند.

شهناز عسگریان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر سامانه سهام عدالت برای ثبت شماره شبای بانکی افرادی که موفق به ثبت نشده‌اند، باز است و به محض بسته شدن سامانه، افرادی که شماره شبای بانکی خود را به ثبت نرسانند به منزله انصراف و حذف آن‌ها محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه ۷۱۴ هزار نفر از مشمولان دریافت سهام عدالت در قید حیات هستند، افزود: از این تعداد ۴۸ هزار و ۴۳۱ نفر شماره شبای بانکی خود را در سامانه ثبت نکرده‌اند که تا پایان اردیبهشت‌ماه برای ثبت شماره شبا فرصت باقی است.


عسگریان گفت: سود سهام عدالت سال ۹۵، برای هر نفر ۷۳ هزار تومان بود که طی دو مرحله به حساب مشمولان واریز و سود سهام عدالت سال ۹۶، ۸۹ هزار تومان بود، همچنین سود سهام عدالت سال ۹۵ برای افراد تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد ۱۵۰ هزار تومان و در سال ۹۶، ۱۷۵ هزار تومان بوده است.


وی خاطرنشان کرد: افرادی که شماره شبای بانکی خود را در سامانه به ثبت رسانده و سودی به حساب آن‌ها واریز نشده ممکن است شماره حساب آن‌ها مشکل داشته که می‌توانند به بانک مربوطه مراجعه و مشکل را برطرف کنند، گرچه سود سهام عدالت مشمولان محفوظ است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سهام عدالت منطقه چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۶۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،حسین هاشمی گفت: پایگاه‌های انتقال خون بروجن و شهرکرد به صورت همه‌روزه، فارسان در روز‌های شنبه و چهارشنبه و بن در روز پنجشنبه آماده خون‌گیری هستند و در شهرستان اردل و لردگان نیز مراکز خون‌گیری به صورت دوره‌ای و چند هفته یکبار فعال است.

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی برای استان چهارمحال و بختیاری
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • چهارمحال و بختیاری از سه‌شنبه تحث تاثیر سامانه بارشی است
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد