Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد ‌خراسان جنوبی با بیان اینکه ۴۰۶ خانوار مددجو و سیل زده در خراسان جنوبی شناسایی شدند گفت: در سیل اخیر ۱۹ واحد مسکونی مددجویان به صورت کامل تخریب شد و ۲۷۱ واحد مسکونی نیازمند تعمیرات است. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، رضا سلم‌آبادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سیل فروردین ماه در خراسان جنوبی کمیته امداد به عنوان نخستین دستگاه برای برآورد خسارات تیم‌های ارزیابی را به مناطق سیل زده اعزام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ارزیابی‌های انجام شده 406 خانوار مددجو و سیل‌زده در سطح خراسان جنوبی شناسایی شدند که از این تعداد 366 خانوار روستایی و 40 خانوار شهری بودند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با بیان اینکه در این راستا 220 میلیون ریال سبد غذایی بین سیل‌زدگان توزیع شد بیان کرد: 239 میلیون ریال کمک بلاعوض نیز به سیل‌زدگان خراسان جنوبی اعطا شد.

سلم آبادی با بیان اینکه در سیل اخیر 19 واحد مسکونی مددجویان به صورت کامل تخریب شده است تصریح کرد: همچنین 271 واحد مسکونی نیازمند تعمیرات است.

خسارت 4700 میلیاردتومانی سیل در گلستان؛ 8700 واحدمسکونی تخریب شد‌30 فقره تسهیلات برای ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی خسارت دیده در گلستان پرداخت شدخسارت 4700 میلیاردتومانی سیل در گلستان؛ 8700 واحدمسکونی تخریب شد‌

وی از آغاز عملیات احداث 19 واحد مسکونی ظرف مدت 10 روز آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: در بارندگی‌های فروردین ماه در خراسان جنوبی 103 مورد از احشام و 110 مورد محل نگهداری احشام آسیب دیدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی یادآور شد: 51 طرح خودکفایی که از کمیته امداد وام دریافت کرده بودند نیز به میزان 318 میلیون تومان خسارت دیدند.

سلم آبادی اظهار داشت: به منظور کمک به سیل زدگان استان در بحث اثاثیه منزل 11 یخچال، 46 تخته فرش، 10 اجاق گاز، 10 تلویزیون، 35 رخت خواب، 37 تخته پتو، 21 مورد ظرف آشپزخانه و 4 بخاری ظرف مدت 3 روز آینده در اختیار افراد قرار خواهد گرفت.

وی افزود: 42خانواده غیر مددجو و نیازمند سیل زده که در شهرستان‌های طبس و بشرویه هستند شناسایی و وضعیت آنان بررسی شده و ظرف 3 روز آینده لوازم مورد نیاز آنان خریداری و تحویل داده می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر برای 100 خانوار غیر مددجوی سیل زده و نیازمندی که لوازم زندگی خود را در سیل اخیر از دست داده‌اند مجوز گرفته‌ شده‌ است.

سلم‌آبادی با بیان اینکه در بحث ارزیابی 3 ارزیاب از استان‌های تهران، مرکزی و خراسان رضوی به خراسان جنوبی آمده‌اند بیان کرد: در حال حاضر نیازمند سرعت عمل بیشتر در بحث امداد رسانی به مناطق سیل زده هستیم.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند

محمودی مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی از واگذاری هزار و ۳۵۸ اشتراک رایگان و گازکشی رایگان داخلی ۲ هزار و ۳۸۳ مشترک تحت پوشش نهاد‌های حمایتی در استان طی سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در زمینه ایفای بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی شرکت گاز استان، پارسال هزار و ۳۵۸ اشتراک رایگان به مددجویان نهاد‌های حمایتی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال واگذار شده است. 

او افزود: از این تعداد اشتراک رایگان واگذار شده،  هزار و ۱۵۷ اشتراک مربوط به مددجویان کمیته امداد و ۲۰۱ اشتراک رایگان مربوط به مددجویان سازمان بهزیستی بوده است.

محمودی با اشاره به گازکشی داخلی ۲ هزار و ۳۸۳ مشترک نهاد‌های حمایتی استان در پارسال اظهار کرد: هزینه گازکشی داخلی این مشترکین حدود ۱۲۹ میلیارد ریال بوده که به صورت رایگان انجام شده است.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: مددجویان نهاد‌های حمایتی که تاکنون از امتیاز و اشتراک رایگان گاز بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به شرکت گاز، صرفاً یکبار از واگذاری امتیاز کنتور و اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز