Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسمی با حضور مسئولان شهردای و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد، از آمادگی این دانشگاه با شهرداری مشهد در حوزه‌های مختلف خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی سروری مجد، رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در مراسم تقدیر از مقام اساتید دانشگاه‌ها که با حضور رییس و اعضای شورای شهر و روسا و اساتید دانشگاه‌های مشهد برگزار شد، گفت:  اقدام شهرداری مشهد در تجلیل از مقام اساتید کاری جدید و قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سروری مجد ادامه داد: شهردار مشهد و سه تن از اعضای شورای شهر از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد هستند که برای ما افتخار است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی دراین مراسم درخصوص همکاری با شهرداری مشهد در حوزه‌های مختلف اعلام آمادگی  کرد.

محمدهادی مهدی‌نیا، رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر مشهد و رئیس دانشکده هنر ومعماری دانشگاه آزاد اسلامی مشهد نیز دراین مراسم  اظهار کرد: شورای پنجم در این دوره پیوسته دست یاری خود را به سوی جامعه دانشگاهی دراز کرده و امیدواریم به واسطه رویکرد حاکم، بتوانیم بخشی از فاصله میان حوزه اجرایی و دانشگاهی را کوتاه کنیم و از حوزه علم و اندیشه در زمینه اجرا و عمل بهره ببریم.

عباس شیخ‌الاسلامی، مدیرعامل شبکه جامع دانشگاه‌های استان خراسان رضوی و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در ادامه با بیان اینکه اگر دانشگاه‌ها به کمک مدیریت شهری نیایند، لطمه می‌خورند، تصریح کرد: خوشبختانه ارتباط شهردار و شورای شهر مشهد با دانشگاه‌ها خوب است.
وی افزود: کار بزرگی در مدیریت شهری در حال انجام است و آن بحث منشور حقوق شهروندی است که در این مسیر باید از آن حمایت شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه ازاد اسلامی مشهد رئیس دانشگاه ازاد خراسان رضوی دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۶۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 2

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • ۲۱ عنوان کتاب در حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رونمایی می‌شود
  • رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد معرفی شد
  • حوزه و دانشگاه دو نهاد فاخر علمی و فرهنگی در عرصه بین‌الملل
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 2
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • اشتغال به تحصیل یک‌میلیون و ۳۵۰ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی