Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@10:57:49 GMT

بانوان واجد شرایط در پست‌های مدیریتی منصوب می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۶۶۲۱

بانوان واجد شرایط در پست‌های مدیریتی منصوب می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله حقیقی ظهر دوشنبه در کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان، با بیان اینکه در حال حاضر زمینه برای مدیریت ۶ خانم در بدنه استانداری زنجان فراهم شده است، افزود: اعتقاد راسخ به این مهم داریم که بانوان دارای ویژگی‌ها و توانمندی‌هایی در بعدهای مختلف هستند و این وظیفه سنگین ما است که برای رشد این ویژگی‌ها و شاخص‌ها، بسترهای لازم را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت‌های علمی و مدیریتی بانوان در برهه کنونی، یک امر انکارناپذیر بوده و در همین راستا اقداماتی در قالب تفاهم‌نامه انجام شده است، ادامه داد: یکی از اقدامات این است که مدیران کل را موظف کرده‌ایم در سطح رئیس گروه و یا معاون مدیرکل اقدام به جذب یک خانم تا خردادماه امسال کنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه بانوان واجد شرایط در سمت مدیریت منصوب می‌شوند، تصریح کرد: برای این منظور مقرر شده است تا بانوان کارشناس مسئول به بالا، آموزش‌های مدیریتی را بگذارنند تا واجدان شرایط برای این سمت انتخاب شوند، تا به امروز نیز ۲۱ نفر از بانوان در ادارات منصوب شده‌اند.

حقیقی با تاکید بر اینکه جوانان جزو اقشاری از جامعه هستند که استعدادهای بی‌نظیری دارند اما این استعدادها و ایده‌ها خام است و باید پخته شود، اظهار کرد: در همین راستا مقرر شده تا انتخابات مشاوران جوان استان برگزار شود که تا به امروز نیز ۶۰۰ نفر از جوانان استان برای این منظور ثبت‌نام کرده‌اند و انتخاب مشاور جوان بر اساس رأی‌گیری خواهد بود.

وی بر ضرورت تشکیل هیئت اندیشه‌ورز از بانوان نخبه استان تاکید کرد و گفت: یکی از برکات تشکیل این هیئت، جلوگیری از برگزاری جلسات به صورت توصیفی و نیز انطباق پروژه‌هایی است که توسط دستگاه‌های مختلف اجرا می‌شود. در واقع اگر بخواهیم تعریف کاملی از اهداف تشکیل هیئت اندیشه‌ورز داشته باشیم، جلوگیری از موازی‌کاری، اولویت این هیئت خواهد بود.

حقیقی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف هیئت اندیشه‌ورز، ارائه پیشنهاد عملی برای اشتغال بانوانی است که طرح دارند، افزود: نباید فراموش کنیم که اصل کار در این زمینه باید بر محور خانواده و نیز صیانت از جایگاه جوانان باشد.

کد خبر 4609994

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری زنجان فتح الله حقیقی زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۶۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت‌الاسلام طهماسبی رییس کل دادگستری استان یزد شد

رییس کل دادگستری استان یزد با حکم رئیس قوه قضاییه منصوب شد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام حسین طهماسبی را به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • سرمربی سپاهان مسلمان شد
  • مورایس مسلمان شد
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • ضرورت شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • هزار و ۶۴۵ حلقه چاه آب مجاز صنایع در خراسان رضوی واجد شرایط هوشمندسازی هستند
  • استان سمنان ۵ هزار واجد شرایط واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت دارد
  • حجت‌الاسلام طهماسبی به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • حجت‌الاسلام طهماسبی رییس کل دادگستری استان یزد شد