Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@01:58:29 GMT

با حداکثر قوا در المپیک ارتش های جهان شرکت می کنیم

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۶۹۰۴

با حداکثر قوا در المپیک ارتش های جهان شرکت می کنیم

امیر سرتیپ فولادی با اشاره به اهمیت بازی های المپیک ارتش های جهان، گفت: این بازی ها از سطح کیفی بالایی برخوردار است و با حداکثر قوا در این رویداد شرکت می کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش،امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی با اشاره به اهمیت بازی های المپیک ارتش های جهان، گفت: این بازی ها از سطح کیفی بالایی برخوردار است و با حداکثر قوا در این رویداد شرکت می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش اظهار داشت: امسال المپیک سیزم را در پیش رو داریم که مهر ماه به میزبانی چین و در 29 رشته برگزار می شود. بر اساس تصویب شورای عالی ورزش نیروهای مسلح مقرر شد تا جمهوری اسلامی ایران در 14 رشته به این رویداد تیم اعزام کند.

 

وی ادامه داد: احتمال کسب مدال در برخی از رشته ها در بازی های المپیک ارتش های جهان وجود دارد. در بازی های المپیک 4 سال گذشته در کره جنوبی در برخی از رشته ها نزدیک به 60 تیم شرکت کرده بودند که با این تعداد بازیکن، این مسابقات سخت و سنگین است و گرفتن مدال کار دشواری خواهد بود. در سال 98 هم با برنامه ریزی و اردوهای منظم زیر نظر مربیان می توانیم بازیکنان را به آمادگی لازم برای این رقابت ها برسانیم.

 

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش تعداد اعضای اعزامی کاروان ایران به بازی های المپیک را 200 نفر به همراه مربیان و سرپرستان اعلام کرد و افزود: این تیم متشکل از نیروهای مسلح (سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ناجا، نیروی زمینی، دریایی، هوایی و پدافند ارتش) هستند. مسابقات انتخابی برای اعزام به بازی های المپیک ارتش های جهان در سال 98 همزمان با جشنواره فرهنگی ورزشی روز ارتش از 21 فروردین ماه تا 14 اردیبهشت برگزار شد. ورزشکاران مدال آور در مسابقات سیزم براساس جدول مسابقه نیروهای مسلح امتیاز می گیرند و تشویق می شوند.

 

امیر سرتیپ دوم فولادی گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره نیز با حضور شاهرخ شهنازی دبیر کمیته ملی المپیک، امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش در 15 اردیبهشت ماه برگزار شد که در این جشنواره بهترین ورزشکاران، مربیان، داوران، مدیران باشگاه و مدیران حوزه توسعه ورزش در حضور خانواده ها معرفی شدند. همچنین از خانواده شهدا و جانبازان در این مراسم تقدیر به عمل آمد/.

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان مرحله کشوری مشهد ماه رمضان ماه مبارک رمضان مسجد مراسم اختتامیه مراسم افتتاحیه روزنامه روز معلم المپیک جهان ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  همزمان با سراسر کشور  نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با شرکت داوطلبان گروه علوم تجربی در آذربایجان غربی برگزار شد.

در آزمون روز گذشته   ۱۹ هزار نفر در رشته  علوم انسانی ،  ۲ هزارو ۵۰۰ داوطلب در رشته علوم ریاضی وبه همین میزان  در رشته‌های هنر و زبان رقابت کردند.

 

کنکور سراسری در ۶ و ۷ اردیبهشت ماه سال جاری با شرکت ۵۲ هزار  داوطلب در  آذربایجان غربی، همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار می شود.

 

فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته می شود.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

 

 

دیگر خبرها

  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • ‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان
  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • روز دوم آزمون سراسری/ رقابت داوطلبان گروه‌ علوم تجربی در قزوین
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت‌های دانش‌بنیان
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی