Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

طی دیدار رئیس اینترپل ناجا و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران بر تشکیل کمیته‎ای مشترک به منظور بررسی ظرفیت‎های همکاری میان دو مجموعه و اجرایی کردن آنها تاکید شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، سردار سرتیپ هادی شیرزاد، رئیس پلیس بین‎المللی ناجا، که به منظور مذاکره در مورد افزایش هماهنگی‎ها و همکاری‎های مشترک میان دو مجموعه به دیدار رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها آمده بود بر لزوم افزایش همکاری‎ها به منظور گسترش فعالیت‎های اثرگذار پلیس در سطح بین‎المللی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاوش امیرمکری، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری، نیز ظرفیت‎های فرودگاه‎ها برای همکاری با اینترپل ناجا را بالا ارزیابی کرد و از آمادگی برای گسترش همکاری‎ها براساس پرتکل‎های بین‎المللی خبر داد.

در این دیدار که 15 اردیبهشت و با حضور حسین اسفندیاری، عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی، در دفتر مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها برگزار شد، پس از انجام مذاکراتی، قرار شد کمیته مشترکی از نمایندگان دو مجموعه برای بررسی زمینه‎های همکاری و اجرایی کردن آنها تشکیل شود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پلیس بین المللی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۷۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از بهره‌مندی ۳۴۲ واحد صنعتی تازه از گاز طبیعی خبر داد و گفت: اکنون شهرستان بهار بیشترین مشترک گاز را در بخش صنعتی استان داراست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید الهیاری با اشاره به وجود ۶۸۲ هزار و ۹۳۲ مشترک گاز استان همدان در بخش‌های مختلف توضیح داد: از این تعداد ۴ هزار و ۳۴۶ مشترک در بخش صنعتی هستند.

وی تصریح کرد: از مجموع مشترکان گاز در بخش صنعتی، ۳۴۲ مشترک در سال ۱۴۰۲ به مجموع مشترکان این استان افزوده شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان یادآور شد: بیشترین مشترک گاز استان در بخش صنعتی با تعداد هزار و ۶۵۸ مورد مشترک مربوط به شهرستان بهار است.

دیگر خبرها

  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • محور تحولات و حذف دشمن مشترک
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی