Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@06:53:00 GMT

رفعتی: گل داماش درست بود اما تاثیری در صعود نداشت!

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۷۱۹۸

رفعتی: گل داماش درست بود اما تاثیری در صعود نداشت!

رییس دپارتمان داوری می‌گوید که کمک داور مسابقه داماش و نیروی زمینی در مردود کردن گل دوم میزبان اشتباه فاحش انجام داده است.

به گزارش "ورزش سه" روز گذشته داماش گیلان با قبول شکست برابر نیروی زمینی در ورزشگاه سردار جنگل از صعود به لیگ یک بازماند. میزبان در این مسابقه و در دقیقه 25 به گل دوم خود دست یافت که به گواه اکثر کارشناسان داوری درست بوده اما کمک داور آن را مردود اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال داود رفعتی، رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در خصوص این اشتباه گفت: برای بازی روز گذشته بین تیم‌های داماش گیلان و  نیروی زمینی از داور وسط بین المللی استفاده کردیم اما چون کمک داوران بین‌المللی ما جهت قضاوت خارج از کشور حضور دارند ، به همین دلیل سعی کردیم  دو کمک داور باتجربه برای این بازی به کار بگیریم.


وی در ادامه سخنان خود گفت: متاسفانه در دقیقه ۲۵ بازی کمک داور اول این دیدار ، گل دوم تیم داماش را به اشتباه آفساید اعلام کرد که به همین دلیل از مردم شریف گیلان و هواداران خوب تیم داماش عذرخواهی می‌کنیم. البته این اشتباه هیچ تاثیری در روند صعود تیم داماش نداشت ، چراکه حتی با نتیجه ۲ بر ۲ هم تیم داماش صعود نمی‌کرد.  


رفعتی در پایان ضمن تنبیه کمک داور گفت: به دلیل اشتباه رخ داده ، برخورد شدیدی با کمک داور اول بازی می‌کنیم و حتی درصورت تایید کمیته داوران ، این کمک داور را به قضاوت در لیگ یک رده پایین‌تر تنزل خواهیم داد. هر چند اگر ثابت شود عمدی در کار بوده دیگر همه چیز از حیطه ما خارج شده و مرجع دیگری آن را پیگیری خواهد کرد.

دسته دو کمیته داوران داوود رفعتی داماش گیلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته دو کمیته داوران داوود رفعتی داماش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۷۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم

مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان بارسلونا با اشتباهی عجیب در دقیقه ۲۷ موجب گل تساوی والنسیا شد البته این بازی در نهایت ۴ بر ۲ به نفع بارسلونا به پایان رسید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • گزارش‌زنده؛ ایران ۲ - تایلند ۰
  • الان وقت حاشیه درست کردن، نیست؛ انتقاد لوتار ماتئوس از اولی هونس
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • خطرات عادت اشتباه پا گذاشتن روی داشبورد!
  • ۸ سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • بزن بزن جدید در ورزش ایران؛ کتک زدن شدید داور وسط چمن | فیلم
  • 8 سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!