Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، منصور چراغی در گفتگو با خبرنگار بسیج ، درباره اقدامات گروه جهادی سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: تعداد ٢٠ نفر از اعضای این گروه جهادی شامل متخصصان، پزشکان عمومی و دانشجویان سال آخر دامپزشكی دانشگاه كرج از روز پنجشنبه ۵ اردیبهشت به مدت ۵ روز بخش شاهیوند شهرستان دوره و چگنی واقع در استان لرستان حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول گروه جهادی سربازان گمنام امام زمان (عج) استان البرز خاطرنشان کرد: ازجمله روستاهایی که اعضای این گروه در این مدت توانستند فعالیت جهادی انجام دهند می‌توان به روستاهای چمخوش، چمپل، درمره، كرگز، ولد كش، پیر رضا، پیر سوخته، چناران، مله گا، هفت‌چشمه، چهار آب اشاره کرد.

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج تصریح کرد: ازجمله اقدامات کارگروه دامپزشکی، بازدید از چند هزار دام و ویزیت و درمان بیش از ١٠٠٠ رأس دام بیمار و تزریق دارو به‌صورت رایگان جهت درمان دام بوده است.

چراغی افزود: همچنین ازجمله كارهای پیش روی این گروه جهادی در صورت اختصاص بودجه و همكاری مسئولین مربوطه حضور در مناطق سیل‌زده و محروم مثل استان‌های خوزستان و گلستان و استان‌های كم برخوردار مثل سیستان و بلوچستان است. تا شاهد تلف و از بین رفتن سرمایه مردم محروم منطقه نباشیم و همچنین به بهداشت عمومی جامعه كمك كنیم.

مسئول گروه جهادی سربازان گمنام امام زمان (عج) استان البرز در پایان تأکید کرد: ضمناً این گروه جهادی قبل از برگزاری اردوی فوق چند اردو جهت خدمت‌رسانی در مناطق محروم مثل پیرانشهر، نورآباد، خوزستان و اشتهارد و سایر مناطق را داشته است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۷۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات ثبتی ۳۰ ساله به همت ۲۰ گروه جهادی در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، اقبال در این خصوص اظهار داشت: در سال گذشته تیم جهادی «منتظران ظهور» این اداره کل در قالب ۲۰ گروه ثبتی و نذر خدمت با حضور در واحد‌های ثبتی بسیاری از گره‌های ثبتی استان یزد را حل و فصل کردند.
مهدی اقبال افزود: حل مشکلات اسناد شهرک حائری میبد، مشکلات اسناد راه وشهرسازی در نقاط مختلف استان، اسناد بقاع متبرکه، اسناد مسکن جوانان زارچ و مشکلات اسناد منطقه اکرمیه یزد از جمله مهمترین این موارد بود.

دیگر خبرها

  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • رفع مشکلات ثبتی ۳۰ ساله به همت ۲۰ گروه جهادی در استان یزد
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی