Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان و بیمه سلامت و اجرای موفق پیاده سازی این طرح در بیمارستان قلب حضرت فاطمهزهرا (س)ساری، پروژه انتقال الکترونیکی اسناد بیمارستانی در کلیه بیمارستان های استان آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، رسول ظفرمند بعد از ظهر امروز در جلسه آموزشی طرح انتقال الکترونیکی اسناد بیمارستانی اظهار کرد: طبق ابلاغیه وزارت بهداشت پنج استان: مازندران، گلستان، گیلان، زنجان و آذربایجان شرقی به عنوان پایلوت اجرای پروژه های نوین الکترونیکی سازمان بیمه سلامت با عناوین: نسخه نویسی الکترونیکی، ارجاع الکترونیکی، استحقاق سنجی الکترونیکی و انتقال الکترونیکی اسناد بیمارستانی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با تعامل، هماهنگی و اقدامات انجام شده بین دانشگاه علوم پزشکی و بیمه سلامت در استان و اجرای آزمایشی این طرح در بیمارستان قلب حضرت فاطمه زهرا (س) ساری، مراحل اجرای طرح با موفقیت به انجام رسید. پیرو اجرای این طرح، این جلسه آموزشی با حضور کارشناسان ناظر بیمارستانی بیمه سلامت و پرسنل بیمارستانهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی در سطح استان برگزار شد تا با تشریح مراحل و اهداف این پروژه توسط مسئولین دانشگاه و بیمه سلامت، اجرای پروژه انتقال الکترونیکی اسناد بیمارستانی طبق برنامه زمان بندی در سطح استان انجام پذیرد.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران در ادامه بیان داشت: از مزایای این طرح می‌توان به انتقال، پردازش و رسیدگی الکترونیکی اطلاعات بیمارستانی بیمه شدگان و اعمال قوانین بیمه ای به صورت مکانیزه با هدف مدیریت هزینه ها و شفافیت در بررسی خدمات ارائه شده به بیمه شدگان اشاره نمود.

وی در ادامه افزود: از دیگر مزایای این پروژه تسریع در مراحل رسیدگی کارشناسی و پرداخت هزینه بیمارستانی همچنین پرداخت الکترونیکی صورتحساب می باشد که با اجرای این پروژه، پرونده های کاغذی حذف شده و استخراج گزارشات تحلیلی از تنوع فراوانی خدمات ارائه شده، هزینه ها و آماده سازی برای ایجاد مسیر پرداخت الکترونیکی سهم بیمه‌های مکمل نیز توسط بیمه های پایه انجام می پذیرد.

ظفرمند در ادامه یادآور شد: با اجرای این پروژه انتقال الکترونیکی اسناد با ایجاد شکل واحد یک فرآیند در کلیه بیمارستان ها به واسطه بستر نرم افزاری انجام می پذیرد.

وی در پایان با تقدیر از همراهی و تعامل سازنده دانشگاه علوم پزشکی مازندران با این اداره‌کل ابراز امیدواری کرد: طبق برنامه زمانبندی اعلام شده، پروژه انتقال الکترونیکی اسناد در بیمارستان های دولتی و غیر دولتی سطح استان اجرایی شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۷۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پد فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور آغاز شد

حمید حسینی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: پد فرود بالگرد یکی از مهم‌ترین ملزومات برای ارائه خدمت‌رسانی بهتر و ایمن‌تر اورژانس هوایی به همشهریان است.

او افزود: ساخت این پد فرود بالگرد با اعتباری حدود یک میلیارد ریال و به همت شورا‌های اسلامی شهری و روستایی، شهرداری و مساعدت خیران سلامت شهر "بار" میسر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • کارگران مازندران خواستار اجرای بیشتر عدالت اجتماعی
  • ساخت پد فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور آغاز شد
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • وزیر کار: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است