Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سازمان جهانی بهداشت در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد که از زمان آغاز درگیری‌های اخیر در لیبی تاکنون ۴۳۲ نفر جان خود را از دست داده و ۲۰۶۲ نفر دیگر نیز مجروح شده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، سازمان جهانی بهداشت گزارش داد که در پی درگیری‌ها در اطراف «طرابلس»، پایتخت لیبی، تاکنون ۴۳۲ نفر جان خود را از دست داده و ۲۰۲۶ نفر دیگر نیز مجروح شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش که روز دوشنبه منتشر شده در پی این درگیری‌ها تاکنون ۵۰ هزار نفر دیگر تنیز بی‌خانمان شده‌اند.

سازمان ملل نیز از طرفین خواستار پایان دادن به درگیری‌ها شده است.

درگیری در اطراف طرابلس، از روز ۴ آوریل (۱۵ فروردین) و پس از تصمیم «خلیفه حفتر» برای اشغال پایتخت شدت یافته است و سازمان ملل وضعیت زندگی برای شهروندان طرابلسی را بحرانی اعلام کرد.

«خلیفه حفتر» نیز روز دوشنبه از نیروهای تحت فرمان خود خواسته تا درگیری‌ها را در ماه رمضان با شدت بیشتری دنبال کنند.
به گفته یک منبع نظامی، نظامیان دولت وفاق موفق شدند کنترل کامل منطقه «الطویشه» را مجددا در دست بگیرند.

وی افزود که «محور قصر بن غشیر» یکشنبه شب شاهد درگیری‌های شدید میان ارتش ملی و نظامیان دولت وفاق بود.

دولت وفاق ملی لیبی نیز پیش از این ضمن انتقاد از سکوت سازمان ملل در مورد حملات مکرر خلیفه حفتر به طرابلس که اشغال پایتخت را در سر دارد، مسئولیت تداوم حملات را برعهده سازمان ملل گذاشت.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیبی طرابلس سازمان جهانی بهداشت خلیفه حفتر ارتش ملی لیبی دولت وفاق ملی لیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۷۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی تشکیل شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، در پی تذکر یک جوان کاشمری و آمر به معروف و ناهی از منکر به ۲ راکب موتورسیکلت که برای سه دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند، وی از سوی ضاربان با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه گردن مجروح شد.

بیشتر بخوانید: دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی اعلام جرم کرد

بنا بر این گزارش، پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر تشکیل شد و متهمان با صدور قرار بازداشت موقت، تحویل زندان شهرستان شدند.

ساعت ۱۹:۲۰ روز جمعه مورخ ۷ اردیبهشت (همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی) جوان باغیرت کاشمری که شاهد مزاحمت دو راکب موتورسوار برای سه دختر نوجوان بود، وقتی متوجه نداشتن حالت طبیعی این موتورسواران می‌شود، به صورت لسانی به آنها تذکر می‌دهد، اما این دو اراذل و اوباش با وی درگیر می‌شوند و با چاقو وی را از ناحیه گردن مجروح می‌کنند.

پس از این حادثه و درگیری، بلافاصله جوان باغیرت کاشمری به بیمارستان منتقل می‌شود و دو اراذل و اوباش نیز توسط مردم به گشت ۱۱۰ تحویل داده می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229147 برچسب‌ها قوه قضاییه

دیگر خبرها

  • افزایش شمار پناهجویان بی‌خانمان در انگلیس
  • شمار شهدای غزه به 34هزار و 568 شهید رسید
  • پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی تشکیل شد
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • وقوع حادثه امنیتی در لندن چند مجروح برجای گذاشت
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • تلفات سیل‌ در کنیا از ۱۲۰ تن گذشت
  • شکسته شدن سد در کنیا / بیش از ۱۲۰ نفر کشته شدند + عکس
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است