Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@20:43:28 GMT

تمام قد از ارزش های اسلامی و انقلابی صیانت می کنیم

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۷۹۵۹

تمام قد از ارزش های اسلامی و انقلابی صیانت می کنیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به وجود وفاق و رفاقت عمیق میان نیروهای ناجا، بسیج و سپاه، از اقدامات نیروی انتظامی تقدیر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "غلامحسین غیب پرور"؛ رئیس سازمان بسیج مستضعفین به اتفاق معاونان، با سردار "حسین اشتری"؛فرمانده نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی ناجا دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار "غلامحسین غیب پرور" در این نشست صمیمانه اظهار داشت: خداوند را برای توفیق درک دوباره ماه مبارک رمضان شاکریم و ان شاءالله بتوانیم از فیوضات این ماه کریم بهره ببریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی و سازمان بسیج به سرچشمه زلال ولایت متصل هستند و این مهم، فرصت، برکت و سرمایه ارزشمندی است.

سردار غیب پرور با اشاره به وفاق و رفاقت عمیق میان نیروهای سپاه، بسیج و ناجا یادآور شد: فعالیت نیروهای ولایی و انقلابی در نیروی انتظامی و سازمان بسیج مستضعفان را برکت می دانیم.

وی با اشاره به تعاملات مطلوب نیروی انتظامی و سازمان بسیج خاطر نشان کرد: انجام اقدامات بزرگ در گرو رفتار و روحیه جهادی و انقلابی است و خوشبختانه امروز علاوه بر اینکه همدلی، یک دلی، ارتباط و تعامل میان نیروهای پلیس و بسیج وجود دارد، توسل بر روحیه جهادی و انقلابی نیز در این دو نهاد ولایی مشهود است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برکات انقلاب اسلامی یادآور شد: تمام قد از ارزش های اسلامی و انقلابی صیانت می کنیم.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه هماهنگی و هم افزایی مطلوبی میان ناجا و بسیج حاکم است، تأکید کرد: این رویکرد باید تقویت شود.

گفتنی است، سردارغیب پرور ؛ رئیس سازمان بسیج مستضعفین از اقدامات نیروی انتظامی در صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی تقدیر کرد.

انتهای پیان

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رييس سازمان بسيج مستضعفين سردار غیب پرور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۷۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است، اظهار داشت: مردم متدین شهرستان خرم‌آباد فردا جمعه هفت اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نمازجمعه و در محوطه مصلی الغدیر این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند کرد.

وی ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه، تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم شهرستان خرم‌آباد به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و همچنین حمایت از فرزندان خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تأکید کنند.

کد خبر 6088480

دیگر خبرها

  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • علم الهدی : در بحث حجاب ، نمی شود مردم تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن
  • سردار رادان : چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود/ ما باید از مادران آینده صیانت کنیم
  • مردم همراه و حامی پلیس برای اجرای طرح نور هستند
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد