Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول فرهنگی کمیته امداد امام حمینی(ره) اسلام آبادغرب گفت: سومین دوره مسابقه قرآنی رهپویان ولایت، مرحله استانی با حضور بیش از 120 نفر از مددجویان و کارکنان این نهاد و خانواده‌های آن‌ها برگزار شد.به گزارش بلاغ،

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه، مسؤول فرهنگی کمیته امداد امام حمینی(ره) اسلام آبادغرب اظهار داشت: سومین دوره مسابقه قرآنی رهپویان ولایت، مرحله استانی در سالن جلسات دفتر استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی مرادی گفت: 120 نفر از منتخبان قرآنی که در مرحله شهرستانی رتبه اول راکسب کردند، با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: این افراد در رشته‌های مفاهیم نهج‌البلاغه، قرائت، اذان، حفظ و ترتیل قرآن با یکدیگر رقابت کردند.

مرادی با بیان اینکه این مسابقات در سه گروه سنی زیر 12 سال، 12 تا 16 و 16 سال به بالا برگزار شد، تصریح کرد: مددجویان زیر پوشش و کارکنان این نهاد به طور همزمان در این مسابقه شرکت کردند.

وی با بیان اینکه نفرات اول این مسابقات به مرحله کشوری راه یافتند، گفت: سال گذشته شهرستان اسلام آبادغرب در مسابقات قرآنی حفظ 10 جزء مرحله کشوری به مقام دوم این رقابت‌ها دست یافت.

مسؤول فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب افزود: هشت نفر از خواهران در بخش‌های قرائت، ترتیل و حفظ رتبه اول تا سوم کسب کردند که سه نفر از آن‌ها به ترتیب در رشته حفظ 10 جز نفر اول اسلام آبادغرب، دررشته حفظ پنج جزء نفر اول از شهرستان اسلام آبادغرب و  در رشته ترتیل نفر دوم اسلام آبادغرب، حائز رتبه‌های برتر که مقام‌های اول هر رشته، به مسابقات کشوری راه یافتند.

مرادی یادآور شد: مرحله شهرستانی مسابقه قرآنی رهپویان ولایت در بهمن‌ماه سال گذشته برگزار شده بود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۸۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» با هدف تقویت روحیه و انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه جهاد تبیین در سطح جامعه و الگوسازی برای جوانان با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این اختتامیه با حضور رحمت الله رضایی معاون فعالیت‌های سازمان دانش آموزی کشور، مجاهد مدیرکل امور ایثارگران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام پورسانی مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش، سردار باستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس همراه است.

مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» فردا دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6091221 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد