Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جلسه سرپرست فدراسیون کشتی و مسئولان کمیته‌های این فدراسیون بعد از ظهر امروز (دوشنبه) در سالن کنفرانس خانه کشتی عبداله موحد تهران برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از فدراسیون کشتی، بهروز نعمتی در این جلسه با اشاره به جایگاه بالای ورزش کشتی در کشور اظهار داشت : از اینکه این مسئولیت سنگین بر عهده من گذاشته شد قلبا خوشحالم، اما در فکر و ذهنم نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
عزیزان بسیاری هستند که در کشتی بودند و می‌توانستند این کار را انجام دهند، اما در هر صورت به عنوان عضوی از جامعه کشتی که سوابق اندکی هم در این رشته پرافتخار دارم، این مسئولیت بر عهده من گذاشته شد.

وی به تمام مسئولان فدراسیون کشتی اظهار کرد: در مدت حضورم در فدراسیون کشتی، برنامه‌ها باید طبق روال پیش برود و هیچ اردویی نباید تغییر کند و کاستی در کار نباشد. اعزام‌ها و برنامه‌ها باید طبق تقویم فدراسیون انجام شود و همه باید کمک کنیم کار کشتی پیش برود، چرا که ما مسابقات سخت جهانی و گزینشی المپیک را پیش رو داریم.

نعمتی در مورد انتخابات فدراسیون کشتی گفت: هنوز احراز صلاحیت‌ها مشخص نشده است، اما از کاندیدا‌های محترم می‌خواهم که وارد فضای حاشیه‌ای نشوند، چراکه برخی از کار‌ها خارج از مردانگی و جوانمردی است و این اصلا به نفع کشتی نیست. آمده‌ام انتخابات سالمی را با کمک همه دوستان برگزار کنم، طرفدار هیچکدام از کاندیدا‌ها نیستم، اما در عین حال با همه آنها رفتیم و امیدوارم جامعه کشتی نیز به هر کاندیدایی که مجمع به وی رأی داد کمک کند تا کار کشتی پیش برود.

سرپرست فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: کشتی بزرگ است و ما نیز اهداف بزرگی داریم، همه باید به فکر کشتی باشیم. کشتی در دوران سخت و گذار است و در این مدت باید با تمام قوت کار‌ها را انجام دهیم تا شاهد موفقیت تیم‌های ملی در مسابقات پیش رو باشیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کشتی بهروز نعمتی المپیک توکیو میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۸۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست فوق العاده هیات رییسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی روز شنبه برگزار شد. این نشست به ریاست نصراله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رییس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد انتخابات ریاست فدراسیون روز ۳۰ خرداد سال جاری برگزار خواهد شد.

بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز(داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمنهای ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

به گزارش خبرنگار مهر، نام نویسی از کاندیداها از بهمن ۱۴۰۱ آغاز شد و تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی نیز در اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام شد. بر اساس آنچه که در جلسه هیات رییسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی مورد بررسی قرار گرفت مقرر شد مجمع انتخاباتی این فدراسیون در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ برگزار شود. برای حضور در این انتخابات ۱۰ نامزد نام نویسی کرده بودند.

کد خبر 6090740

دیگر خبرها

  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • تدارک ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی