Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@09:16:41 GMT

دشتی: فعلا مشکلی با سایپا ندارم و در تمرینات هستم

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۸۳۰۳

دشتی: فعلا مشکلی با سایپا ندارم و در تمرینات هستم

در شرایطی که پیش از این عنوان شده بود علی دشتی از سایپا کنار گذاشته شده، این بازیکن ادعا کرد که در تمرینات تیم حضور دارد.

به گزارش "ورزش سه"، علی دشتی که در این فصل عملکرد مثبتی در سایپا از خود به جا گذاشته، بعد از جدایی علی دایی دچار چالش با باشگاه شده است. امروز اما عنوان شد که این بازیکن از لیست سایپا برای دو بازی آتی کنار گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


دشتی در این خصوص به خبرنگار ما می‌گوید: من ابتدای فصل پیشنهادی یک میلیاردی داشتم که بعد از پیشنهاد آقای دایی برای حضور در سایپا و در شرایطی که مبلغ این باشگاه یک سوم پیشنهادم بود، به خاطر دایی آن را پذیرفتم. دوست داشتم زیر نظر این مربی که افتخارات زیادی کسب کرده و از نظر فنی و شخصیتی نیز شناخته شده هستند کار کنم و فکر می‌کردم مسلما این مساله به پیشرفتم کمک خواهد کرد.


وی درباره اینکه گفته می‌شود بندی در قراردادش وجود دارد که با جدایی آقای دایی او نیز بازیکن آزاد خواهد شد گفت: بله، همینطور است. این بند در قراردادم وجود دارد اما فکر نمی‌کردم در این مقطع آقای دایی بخواهند از تیم جدا شوند. البته اینکه در بازی قبلی در لیست نبودم به این مساله مربوط نبود. در مراسم معارفه آقای صادقی بعنوان سرمربی جدید، مدیرعامل باشگاه گفت هر بازیکنی مشکل دارد بگوید. من نیز به آقای مدبر گفتم که پیش از این هم به آقای دایی گفته‌ام که مشکل خانوادگی دارم و اگر صلاح می‌دانند مدتی دور باشم و بتوانم مشکلم را برطرف کنم.


دشتی در ادامه گفت: من طی نامه‌ای این مساله را به اطلاع آقای مدبر هم رساندم که گویا ایشان موافقت نکردند و به همین دلیل نیز از امروز در تمرینات تیم حاضر شده‌ام و کنار آنها هسم.


وینگر سایپا درباره اینکه آیا به کارش با این تیم ادامه خواهد داد یا خیر گفت: من فعلا در تیم هستم و مشکلی با سایپا ندارم. دو بازی دیگر تا پایان فصل مانده و فعلا در کنار آنها هستم و بعد از آن باید دید چه اتفاقی می‌افتد.

علی دشتی سایپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی دشتی سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۸۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب ماندگی اجرای پروژه محور خورموج _ لاور جبران شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان دوشنبه شب به همراه فرماندار دشتی برای دومین بار طی ۲ روز گذشته از روند اجرایی محور خورموج _ لاور بازدید و بر ضرورت تسریع در روند اجرایی این پروژه تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر با بیان اینکه این پروژه از برنامه زمان بندی عقب است، گفت: باید روند پروژه شتاب بیشتری بگیرد.

رستمیان بیان کرد: عقب ماندگی پروژه با تلاش بیشتر باید جبران و تا پایان خرداد ماه ۴ کیلومتر آن تکمیل شود.

وی یادآور شد: بازدیدهای مستمر و سرزده از پروژه‌های عمرانی استان و شهرستان دشتی با جدیت انجام می‌شود.

رستمیان بیان کرد: با توجه به تأمین اعتبار پروژه هیچ گونه کم کاری در اجرای آن از پیمانکار پذیرفته نیست.

کد خبر 6098843

دیگر خبرها

  • عقب ماندگی اجرای پروژه محور خورموج _ لاور جبران شود
  • اولین ماشین علی دایی چه بود؟
  • ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی در دست انجام است
  • اجرای طرح ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • خاکسپاری پیکر شهید مرتضی غلامی در گناوه
  • علی دایی - پرسپولیس؟ شاید اتفاق بیافتد!
  • تشییع پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی