Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی شهرداری تبریز پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اولویت دار مقام معظم رهبری را جزو برنامه‌های جدی شهرداری تبریز عنوان کرد و گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی، ورزش همگانی و نشاط اجتماعی از اولویت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ماست. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حجت الاسلام احمد حمیدی در آیین معارفه نخستین مدیرعامل سازمان جدید فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز که در تالار اجتماعات ساختمان مرکزی شهرداری برگزار شد، انتصاب حجت الاسلام قدوسی را تبریک گفت و اظهار داشت: با توجه به ادغام تعدادی از سازمان‌های شهرداری، از این پس در ستاد مرکزی در خدمت مجموعه شهرداری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اولویت‌هایی برای سازمان‌های تخصصی شهرداری تعیین و تدوین شده است افزود: اولویت اصلی ما در حوزه فرهنگی ارائه آموزش‌های شهروندی است چراکه تنها موضوعی است که این مأموریت در هیچ نهادی اجرا نمی‌شود.

معاون فرهنگی شهردار تبریز با اشاره به اینکه باید هزینه‌های مدیریت شهری را با این آموزش کاهش داد تا مأموریت‌های شهرداری کاهش یابد گفت: اولویت بعدی تقویت هویت ملی و محلی است که اقداماتی انجام شده و باید با برنامه‌های کوچک به محلات وارد شده و محله محور شویم.

مدیرعامل جدید سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز منصوب شدانتقاد شهردار تبریز از بسته‌بودن بازار تبریز در ایام گردشگرپذیر عید نوروزوزیر کشور از شهردار تبریز برای کسب رتبه نخست ‌«کاهش تصادفات شهری» تقدیر کردشهردار تبریز: علاقه‌ای به اجرای پروژه‌های ویترینی نداریمتبریز| دستور شهردار تبریز برای شفافیت قراردادهای شهرداریتبریز| شهردار تبریز: حاتمی‌کیا ساخت فیلم شهید تجلایی را بپذیردشهردار تبریز: دولت به اجرای طرح‌های "تبریز 2018" کمک کند

وی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اولویت دار مقام معظم رهبری را جزو برنامه‌های جدی شهرداری تبریز عنوان کرد و ابراز داشت: تحکیم بنیان خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی، ورزش همگانی و نشاط اجتماعی از اولویت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ماست.

حمیدی با تاکید بر اینکه باید نهادهای مردمی و مؤسسات را برای اجرای این مأموریت‌های فرهنگی و فرهنگ شهروندی همگام کنیم افزود: در صورت همراهی مردم و همگامی نهادها و مؤسسات مردم نهاد می‌توانیم موفقیت بیشتری کسب کنیم.

انتهای پیام/ ت

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۸۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در جلسه عفاف و حجاب این شهرستان با بیان اینکه جامعه سالم درگرو حجاب و عفاف است، گفت: نهاد‌ها ودستگاههای اجرایی برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف باید برنامه‌های جامع و عملی داشته باشند.

حسن عباسی افزود: اجرای دستورالعمل های ابلاغی مرتبط بر رعایت حجاب و اصل امر به معروف و نهی از منکر در سطح اداره ها ضروری و کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهاباد هم در این نشست حجاب و عفاف را زیربنای تحکیم بنیان خانواده و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن دانست.

حجت الاسلام آقا محمدی، با اشاره به اینکه رعایت حجاب و عفاف ویژه شرعی هر انسان مسلمانی است،افزود: توجه به امر پوشش و رعایت حجاب برای زنان و مردان توصیه اکید قرآن کریم به بندگان است.

آشنایی خانواده‌ها با سبک زندگی ایرانی اسلامی و انتقال آن به نسل جوان، بسترسازی برای حفظ اصالت و ارزشهای دینی، برگزاری کارگاههای آموزشی و استفاده از ظرفیت رسانه ملی و فضای مجازی برای فرهنگ‌سازی و تبیین ابعاد و ثمرات حجاب و عفاف در جامعه، از دیگر موضوعهای مطرح شده در این نشست بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد