Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@06:14:13 GMT

پیام کاسیاس پس از مرخص شدن از بیمارستان

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۸۸۹۱

پیام کاسیاس پس از مرخص شدن از بیمارستان

دروازه بان اسپانیایی دوشنبه عصر از بیمارستان شهر پورتو مرخص شد و با رسانه‌ها صحبت کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، ایکر کاسیاس بعد از ظهر امروز (دوشنبه) پس از حمله قلبی در روز چهارشنبه از بیمارستان مرخص شد.

دروازه‌بان اسپانیایی از در اصلی بیمارستان CUF پورتو خارج شد تا با رسانه‌ها صحبت کند. دروازه بان پورتو به سوالات پاسخ نداد اما یک پیام برای همه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاسیاس با چشمان گریان گفت: چند روز پیش با یک حادثه روبرو شدم. این اتفاق روی من تأثیر گذاشت و اکنون اینجا هستم. صحبت کردن سخت است و من از همه تشکر می‌کنم. خیلی شانس آوردم. نمی‌خواهم بیمارستان، دکتر نلسون، مردم پورتو و همه کسانی که نگرانم بودند را فراموش کنم.

دروازه بان اسپانیایی در پایان افزود: می‌خواهم از تمام رسانه‌ها تشکر کنم. احساس خیلی بهتری دارم. چند هفته یا یک ماه باید استراحت کنم. برایم فرقی نمی‌کند. مهم این است که اکنون اینجا هستم. باید منتظر بمانم تا قلبم آرام گیرد. از همه تشکر می‌کنم و از خانواده ام که از من حمایت کردند و بیش از همه از مردمی که به فکرم بودند. هزاران هزار نفر به من پیام دادند که پاسخ آن‌ها را خواهم داد چون اکنون زمان کافی برای این کار را دارم. نمی دانم آینده چه خواهد شد از همه مهم‌تر این است که اکنون در اینجا حضور دارم. از انتظارتان ممنونم و به زودی همدیگر را خواهیم دید.

کاسیاس لبخند روی لب و شاد دستانش را بلند کرد و از هوادارانی که جلوی در بیمارستان منتظرش بودند تشکر کرد. او به همراه همسرش سارا کاربونرو بیمارستان را ترک کردند.

دروازه بان اسپانیایی به خانه اش در فوز برگشت. او دو هفته باید استراحت کند. سپس پزشکان وضعیتش را بررسی خواهند کرد. به نظر می‌رسد کاسیاس اواخر می به اسپانیا برگردد. او تا سه ماه نمی‌تواند به ورزش حرفه‌ای بپردازد و ممکن است بهبودی کاملش به ۱۰ ماه هم برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایکر کاسیاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۸۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آیین تعویض قرآن در دروازه قرآن شیراز

(تصاویر) آیین تعویض قرآن در دروازه قرآن شیراز

دیگر خبرها

  • جشن دومین کلین شیت با کاپیتان 21 ساله
  • تشکر استقلالی ها از هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی / فیلم
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • عکس| تشکر محمدحسین پویانفر از یک کاسب تهرانی
  • خداحافظی احساسی: دیوار زرد اشک رویس را در آورد
  • (تصاویر) آیین تعویض قرآن در دروازه قرآن شیراز
  • نامه خواندنی اینزاگی به هواداران اینتر
  • (تصاویر) دروازه قرآن شیراز
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای مصری | تشکر ایران از موضع مصر در محکومیت جنایات اسرائیل