Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@02:48:04 GMT

محلات تبریز در زمینه فرهنگی، ورزشی و هنری تقویت می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۸۹۰۸

محلات تبریز در زمینه فرهنگی، ورزشی و هنری تقویت می‌شوند

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با تاکید بر اینکه فرهنگ و تبلیغ با هنر امکان ترویج دارد گفت: محلات باید در زمینه فرهنگی، ورزشی و هنری تقویت شوند. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حجت الاسلام حسین قدوسی در آیین معارفه نخستین مدیرعامل سازمان جدید فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، که در تالار اجتماعات ساختمان مرکزی شهرداری برگزار شد، با بیان اینکه «قدوسی فراجناحی است» اظهار داشت: با لطفی که نماینده ولی فقیه در استان داشتند، بر این نکته تاکید کردند که بنده از ابتدا در مسیر فرهنگی کار کرده‌ایم و از خط ولایت خارج نشده‌ام که افتخار بزرگی در کارنامه من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه موفقیت قدوسی از این است که فقط فرهنگی کار کرده و سیاسی کار نکرده است افزود: بعد از پیشنهاد این مسئولیت، علاقه‌ای نداشتم و وقت آزاد هم نداشتم اما انگیزه‌ای که باعث شد این مسئولیت را برعهده بگیرم این است که تبریز را نظر فرهنگی، اجتماعی و ورزش همگانی برتر از سایر شهرها کنیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با تاکید بر اینکه از اوایل انقلاب استفاده از هنر جزو وظایف ماست ولی از هنر در مسیر انقلاب کمتر استفاده شده و باید بیش از این مورد توجه قرار گیرد تصریح کرد: جدیت در عرصه هنر مورد تاکید است، اما تاکنون متناسب با عظمت انقلاب نتوانسته این از هنر استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ و تبلیغ با هنر امکان ترویج دارد افزود: محلات باید در زمینه فرهنگی، ورزشی و هنری تقویت شوند.

تبریز| آموزش‌های شهروندی منجر به کاهش هزینه‌های مدیریت شهری می‌شود2 هزار وام اشتغال به جوانان استان زنجان پرداخت می‌شوددشمنان امروز نسل جوان جامعه را مورد آماج حملات خود قرار داده‌اند

مدیرعامل این سازمان جدید التاسیس با بیان اینکه برخی می گویند که انتصاب قدوسی چه ربطی به این مجموعه دارد، گفت: طلبه‌ای هستم که با ورزش و هنر و ابتکارات تبلیغی بزرگ شده‌ام و سوابق متعددی در سازمان‌های مختلف داریم که افتخارم این است که در هیچکدام استخدام نشده‌ام.

حجت الاسلام قدوسی با تاکید بر اینکه وضعیت ورزش همگانی ما زیبنده استان ما نیست گفت: باید برای موفقیت در این عرصه گسترده و پیچیده فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری «برادری درونی و نشاط بیرونی» را در اولویت اقدامات خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه نیامده ام حذفی و جنگی کار کنم بلکه می‌خواهم برادرانه ببینیم برای این شهر چه قدم‌هایی می‌توانیم برداریم تصریح کرد: تبریز در همه زمینه‌ها باید پیشگام باشد. دور از حب و بغض‌های جناحی برای این شهر دلسوزی کنیم چراکه خیلی عقب افتاده‌ایم و می‌توانیم قدم‌های بزرگی را برداریم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با تاکید بر اینکه طرح‌های زیادی برای اولین شدن فرهنگی در تبریز داریم خاطر نشان کرد: برخی می گویند وجهه شما به عنوان قدوسی مهم است ولی می گویم این وجهه را باید برای انقلاب هزینه کنیم در این شرایط خاص برای بهبود وضعیت شهر کمک کنیم. مشکلات زیادی وجود دارد که این ادغام مشکلات را افزون کرده است که با همکاری و همدلی همه حل می‌شود.

انتهای پیام/ ت

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۸۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید برای ساماندهی حجاب نیست

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت درباره آخرین جزئیات از لایحه عفاف و حجاب اظهار کرد:  درخصوص کلیّت لایحه عفاف و حجاب قبلاً گفتیم که قوانین موجود در حوزه‌های مختلف اجرایی، فرهنگی، تبلیغی، اجتماعی، انتظامی و قضایی روشن است.

وی افزود: شاید ضرورتی به تصویب قانون نداشته باشیم و هیچ الزامی نبود که این مسئله معطل مانده باشد تا یک قانون تصویب شود که اقدامی در این‌زمینه انجام بگیرد.

سخنگوی دولت ادامه داد: دولت با همراهی و همدلی و هم‌چنین با اصلاحات حداقلی در سریع‌ترین زمان ممکن، طبق تعیین تکلیفِ قانون اساسی مبنی بر اینکه لوایح قضایی باید از مسیر دولت به مجلس تقدیم بشود، لایحه را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.

بهادری جهرمی در پایان گفت: به‌نظر می‌رسد الان و یا هر مقطع دیگری هیچ مرجعِ اجتماعی، فرهنگی، انتظامی، قضایی و اجرایی معطل تصویب قانونی در این زمینه نیست و قوانین موجود تکالیف همین مراجع را در این موضوع‌های فرهنگی و اجتماعی مشخص کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • سخنگوی دولت: برای مقابله با بی‌حجابی نیازی به قانون جدید نیست
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • سخنگوی دولت: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست
  • بهادری جهرمی: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید برای ساماندهی حجاب نیست
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری