Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد که داور یک پنالتی برای پرسپولیس نگرفته است.

طرفداری- علی خسروی, درباره نحوه قضاوت کریس بیث، داور دیدار تیم‌های پاختاکور ازبکستان و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و صحنه مشکوک به پنالتی برای نماینده ایران در دقیقه 78 اظهار داشت:

در این صحنه به دلیل شیطنت کارگردان تلویزیونی ازبکستان برای تأخیر در پخش تکرار و همچنین نشان دادن یک صحنه ناقص باید بگوییم که نمی‌توان به خوبی تشخیص داد که آیا پنالتی رخ داده است یا خیر، اما همین شیطنتی که صورت گرفته نشان می‌دهد که این صحنه مشکوک به پنالتی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد:

البته بعد از این صحنه مدافع پاختاکور توپ را به دروازه‌بان پاس می‌دهد و دروازه‌بان این توپ را با دست می‌گیرد که این صحنه نیز از چشم داور دور ماند، اما شیطنت تلویزیونی در عدم پخش صحیح تکرار صحنه پنالتی ما را مجاب می‌کند تا بگویم حتماً پنالتی‌ رخ داده است که کارگردان اجازه پخش تکرار از زوایای مناسب را نمی‌دهد.

این کارشناس داوری عنوان کرد:

در مجموع به غیر از این صحنه مشکوک و چند خطای پشت محوطه جریمه عملکرد داور خوب بود. البته یک خطا هم در محوطه جریمه پرسپولیس روی بازیکن پاختاکور رخ داد که داور به درستی این صحنه را پنالتی اعلام نکرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۹۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان

به گزارش قدس آنلاین، در حالی‌که بازیکنان تیم ملی فوتسال مقابل ازبکستان فرصت‌های گلزنی بسیار زیادی را هدر دادند و تیر دروازه و درخشش دروازه‌بان حریف مزید حساسیت مسابقه و کشیده شدن آن به ضربات مرگبار پنالتی شد، بعد از سوت پایان بازی وحید شمسایی به سمت بازیکنان تیم ملی ازبکستان رفت و آنها را دلداری داد.

بعضی شاگردان لوپز اسپانیایی که با دوندگی و بازی درگیرانه موفق شدند بازی را به ضربات پنالتی بکشند بعد از درخشش باقر محمدی و مهار دو پنالتی که ایران را برنده و راهی دیدار فینال کرد در میانه سالن بانکوک آره‌نا گریه کردند که وحید شمسایی به جای شرکت در جشن شادی شاگردانش به سمت آن‌ها رفت و تلاش کرد آن‌ها را آرام کند.

این رفتار شمسایی که شب بسیار سخت و پرفشاری را از سر گذراند ارزشمند بود و نشان داد او هر روز به مربی پخته‌تری تبدیل می‌شود.

دیگر خبرها

  • مستندی درباره مادری که دو بازیگر نقش دو دختر گمشده اش را بازی می کنند
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • جام ملتهای فوتسال آسیا | ازبکستان سوم شد
  • بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون
  • ماجرا‌های کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • تبریک سرمربی فوتسال ازبکستان به ایران
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان