Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حسین عسکری مجد دوشنبه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی خرمشهر افزود: یکی از علل بروز آلودگی در شبکه آب روستایی انشعاب های غیر مجاز می باشند.
وی با تشریح وضعیت تاسیسات آبرسانی روستاهای غرب کارون خرمشهر نیز گفت: تاسیسات آبرسانی روستاهای غرب کارون در بحران اخیر سیل به دلیل تردد ماشین آلات سنگین آسیب دید و شبکه آبرسانی دچار شکستگی مکرر شد که به دلیل کمبود نیروی انسانی و ماشین آلات این شکستگی ها به موقع ترمیم نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر شبکه بهداشت خرمشهر نیز با بیان اینکه آثار زیانبار ناشی از سیل در سطح شهرستان خرمشهر بررسی شود گفت: با توجه به پیک اول التور خشکاندن آب های راکد ناشی از سیل اخیر در روستاها و حاشیه شهر ضروری است.
عماد شرفی اظهار داشت: وجود آبهای راکد موجب تجمع حشرات و حیوانات موذی می شود لذا باید نسبت به خشکاندن این منابع آلودگی اقدام کرد.
وی از پایش گروه های بهداشت محیط در مناطق آسیب دیده ناشی از سیل خبر داد و گفت: گروه کارشناسی بهداشت محیط شهرستان خرمشهر در بحران سیل و پس از آن به طور مستمر و روزانه نمونه برداری از آب انهار و پایش آبهای راکد را انجام داد.
شرفی از شهرداری ها خواست نسبت به آهک پاشی و پاکسازی کانال های فاضلاب در خرمشهر اقدام کنند.
وی گفت: با توجه به دستور اکید استاندار خوزستان مبنی بر آهک پاشی و پاکسازی کانال های آب لذا برای پیشگیری از هر گونه بیماری می بایست کار آهک پاشی این کانالها هر چه سریعتر انجام شود.
شرفی ادامه داد: بسیاری از کانال ها ، نهرها و جوی های روباز همچون نهر پنج تا 11 منطقه محرزی خرمشهر به محل تجمع زباله تبدیل شده و شهرداری و بخشداری اقدامی برای جمع آوری زباله این مناطق نمی کند.
شرفی، جمع آوری زباله ها و دفع فاضلاب در مناطق حاشیه شهر را از دیگر مشکلات بهداشتی خرمشهر برشمرد و گفت: مردم مناطق مختلف به خصوص حاشیه شهر خرمشهر از سرریز شدن فاضلاب و لایروبی نشدن مجاری رو باز شاکی هستند و به طور مستمر به شبکه بهداشت مراجعه می کنند.
7100/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 حشرات زباله سیل شهرداری نیروی انسانی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام رحمانی اظهار کرد: بیش از ۷۴ تن از محصولات زراعی، دامی و آبزیان استان قزوین توسط شبکه تعاون روستایی به خارج از کشور صادر شده است.

وی افزود: از این میزان ۵۴ تن محصولات زراعی و ۲۰ تن محصولات دامی و آبزیان است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین با بیان اینکه توسعه صادرات محصولات کشاورزی و حمایت از بهره برداران و شبکه تعاون روستایی ضروری است اظهار کرد: حضور فعال شبکه تعاون روستایی و سرمایه گذاری در این بخش حجم صادرات محصولات کشاورزی استان را افزایش خواهد داد.

کد خبر 6098288

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • ثبت‌نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی و عشایری
  • صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • متخلفان استخراج غیرمجاز رمز ارز ١٠٠ برابر نرخ انرژی جریمه می شوند
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز
  • ۶۰ نقطه حادثه خیز در سواحل رشت شناسایی شد
  • شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران