Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@12:27:20 GMT

بیرانوند پس از حذف از آسیا: شرمنده هواداران شدیم

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۹۳۰۵

بیرانوند پس از حذف از آسیا: شرمنده هواداران شدیم

تهران- ایرنا- دروازه تیم فوتبال پرسپولیس پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا گفت: شرمنده هواداران شدیم اما هنوز می توانیم با قهرمانی در لیگ و جام حذفی آنها را خوشحال کنیم.

به گزارش ایرنا، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست برار پاختاکور و حذف از آسیا اظهار کرد: شرمنده هواداران و مردم ایران شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی خوبی انجام دادیم اما متاسفانه باختیم. می توانستیم حتی مساوی بگیریم و این تساوی می توانست به ماکمک کند که به مرحله بعدی صعود کنیم.
او افزود: موقعیت هایمان گل نشد و از طرف دیگر غافلگیر شدیم و گل خوردیم. پاختاکور تیم قدرتمندی است و جبران سخت بود. آسیا برای ما تمام شد اما هواداران را می توانیم خوشحال کنیم. می توانیم در لیگ ایران و جام حذفی قهرمان شویم و دوباره هواداران را خوشحال کنیم.
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پرسپولیس در این دیدار به دنبال برد بود یا تساوی؟ تصریح کرد: در تمام بازی ها برای برد وارد زمین می شویم. فینالیست دوره قبل در تمام بازی ها به دنبال برد است. رسیدن به پیروزی حرفی است که برانکو می گوید و همیشه برای برد وارد زمین می شویم. حتی صعود کرده بودیم بازهم برد می خواستیم.
او درباره داوری این مسابقه نیز بیان کرد: دیروز هم برانکو گفت که اشتباه های داوری از قصد نیست اما خیلی به ضرر ما بود. بازی رفت هم گلی که خوردیم آفساید بود. برابر السد هم گل آفساید خوردیم و در این مسابقه نیز دو پنالتی ما گرفته نشد.
بیرانوند همچنین بیان کرد: با یک مساوی می توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم. اینجا مساوی می کردیم با یک برد برابر السد به دور بعد صعود می کردیم اما نشد و متاسفانه آسیا را از دست دادیم و باید برای قهرمانی در لیگ و جام حذفی تلاش کنیم.
دروازه بان پرسپولیس در پایان گفت: ما تمام تمرکزمان را برای بازی های دیگر می گذاریم اما قطعا برابر السد هم برای برد وارد زمین می شویم که در تهران هم برنده باشیم. تمرکز ما برای لیگ و جام حذفی است تا با قدرت به آسیا برگردیم.
ورزشی**9219**9463**9118**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بيرانوند پرسپوليس تيم ملي فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۹۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • کلهر: در صورت حضور بیرانوند نتیجه بازی با آلومینیوم برعکس می‌شد/ اوسمار تصور می کرد بازی تمام شده است
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم