Web Analytics Made Easy - Statcounter

    به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر سهمانی مدیرعامل این بانک در نخستین گردهمایی آموزشی هم اندیشی مدیران عالی بانک رفاه با بیان این مطلب تاکید کرد: البته در مواجهه با بخش تولید ضمن رعایت قوانین و مقررات باید بدون سختگیری نهایت انعطاف پذیری را داشته باشید. اولویت اول حوزه اعتباری باید حمایت از رونق تولید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی مسئولیت پذیری و ریسک پذیری را لازمه فعالیت های بانکی به ویژه در شرایط کنونی دانست و خاطر نشان ساخت: تصمیم گیری همراه با مسئولیت پذیری و ریسک پذیری در شرایط کنونی بسیار حیاتی است.
مدیرعامل بانک رفاه با تصریح اینکه مسئله معیشت مردم در میان است، اظهار داشت: باید برای تامین مالی بنگاه ها و خانواده ها از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم. در صورتی که حمایت از بنگاه های اقتصادی صورت نپذیرد، اقتصاد کشور با مشکلات جدی مواجه خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۹۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش تا آخر فصل در پرسپولیس ابقا شد

به گزارش قدس آنلاین، بعد از انتقال ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، حرف و حدیث‌های زیادی درباره تغییرات مدیریتی این باشگاه مطرح شد که حالا مشخص شده فعلا شاهد ایجاد تغییرات در ساختار مدیرتی پرسپولیس نخواهیم بود.

بر اساس اعلام مدیرعامل بانک شهر، رضا درویش تا پایان فصل به کارش در پرسپولیس به عنوان مدیرعامل ادامه خواهد داد.

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌ ناشی از سیل را کاهش داد
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌های ناشی از سیل را کاهش داد
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • درویش تا آخر فصل در پرسپولیس ابقا شد
  • کنسرسیوم بانکی با هفت امضا مالک پرسپولیس شد
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی