Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشکلات ارتباطی روستای دزدک به دلیل عدم آنتن دهی و اختلال همچنان باقی است و مسئولان باید در این خصوص پاسخگو باشند تا مشکلات برطرف شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از بویرخبر؛ گسترش روزافزون وسایل ارتباطی سبب سهولت دسترسی بین انسان ها شد، یکی از این ابزارها که مدت زمان زیادی بوده،  توسط بشر مورد استفاده قرار می گیرد خطوط تلفن همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این ارتباط وسایل ارتباطی به دلیل مزیت های چون قابلیت حمل آسان، کم هزینه بودن، سرعت برقراری ارتباط کمک های فراوانی به انسان ها کرد.

 

کهگیلویه و بویراحمد همگام با سایر نقاط کشور از این وسیله ارتباطی ا استفاده می کند، اما هم اکنون در برخی از نقاط مشکلاتی در آنتن دهی وجود دارد  که همین موضوع سبب مشکلاتی برای ساکنان آن مناطق می شود.

 

در همین ارتباط روستای بزرگ بنستان از توابع شهرستان دنا دارای خطوط آنتن دهی بسیار ضعیف تلفن همراه بوده، که باید موضوع مورد نظر بررسی و مشکلات آن حل شود.

 

رئیس شرکت ارتباطات سیار مخابرات استان درخصوص مشکلات آنتن دهی در روستای بنستان در گفتگو با بویرخبر گفت: روستای بنستان دارای سایت ارتباطی مستقل نیست و از طرفی سایت که ارتباط تلفن همراه را در آن منطقه پوشش می دهد  سایت ارتباطی دزدک  است.

 

نیک اقبال بیان کرد: سایت ارتباطی خطوط تلفن همراه در دزدک اگر  دچار مشکل شده باشد، سبب اخلال در آنتن دهی در روستای بنستان می شود، از طرفی این مشکل باید از طریق اداره فناوری اطلاعات  به منظور بررسی بیشتر مشکل  بررسی شود  و وظیفه شرکت ارتباطات سیار حفظ سایت هایی است که وجود دارد، که در این مورد سایت ارتباطی در روستای بنستان وجود نداشته و از طریق سایت دزدک خطوط تلفن همراه آنها پوشش داده می شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۹۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی از طریق سایت «سهما»

سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد: با توجه به مراجعه همزمان تعداد زیادی از اتباع و مهاجرین محترم به سایت سهما و اشکالات فنی به وجود آمده، وارد کردن کد ارسالی به سایت سهما تا پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه تمدید شد.

چند روز پیش پیامکی برای اتباع و مهاجران خارجی مجاز در کشور برای استعلام حضور یا حضور نداشتن توسط سامانه سهما ارسال شده است. سازمان ملی مهاجرت در این اطلاعیه از اتباع و مهاجران خارجی مجاز خواسته است در اسرع وقت موارد درخواستی داخل پیامک را تکمیل و ارسال کنند.

بر این اساس، متن ارسالی به این شرح است: «تبعه گرامی با شناسه یکتا...... برای صدور کارت هوشمند باید پس از ثبت نام و ورود به سامانه سهما به آدرس www.irmigrationorg.ir حداکثر تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ کد …… را در قسمت اعتبارسنجی صدور کارت هوشمند وارد کنند که اکنون این تاریخ تا پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه تمدید شد.

سازمان ملی مهاجرت تاکید کرده است: اقدام نکردن این افراد به منزله حضور نداشتن تلقی می‌شود و هیچ خدماتی به این افراد تعلق نمی‌گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • عدم صدور ویزا همچنان مشکل جدی ماست/ المپیک را قطعی شده می‌دانم
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه ارزیابی می‌شود
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی از طریق سایت «سهما»
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۱۶‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن