Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@14:03:05 GMT

رونمایی از سامانه پیشخوان توسعه محلات تهران

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۰۰۸۰

رونمایی از سامانه پیشخوان توسعه محلات تهران

سامانه پیشخوان توسعه محلات تهران با هدف تبیین وضعیت موجود محلات پایتخت در حوزه نوسازی بافت‌های فرسوده رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، سکینه اشرفی در مراسم پنجاهمین سالگرد تأسیس سازمان نوسازی شهرداری تهران گفت: شورای شهر تهران برنامه پنج ساله سوم را سال گذشته مصوب کرد و سال ۱۳۹۸ نخستین سال اجرای این برنامه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه ریزی شهرداری تهران افزود: برنامه پنج ساله شهر تهران در سه سطح شهر تهران، مناطق تهران و محله‌ها که به عنوان برنامه محله‌محور مهمترین بخش برنامه محسوب می‌شود، اجرایی خواهد شد. در حقیقت در این سطح از برنامه‌ریزی هدف برنامه‌ریزی با مردم به جای برنامه‌ریزی برای مردم خواهد بود.

وی ادامه داد: از سال گذشته نوسازی بافت‌های فرسوده در سازمان نوسازی شهرداری تهران آغاز شده و امروز تبیین وضعیت موجود در محلات تهران در سامانه پیشخوان توسعه محلات قرار گرفته است که عموم شهروندان می‌توانند از این سامانه بهره بگیرند.

وی تاکید کرد: براساس اطلاعات این سامانه این اختیار به محلات داده شده که براساس مشکلات محلات خود اولویت‌گذاری‌ها را انجام دهند.

به گزارش ایسنا، سامانه پیشخوان توسعه محلات به همراه رونمایی از سری نخست کتاب‌های محلات شهر تهران با حضور شهردار تهران، وزیر راه و شهرسازی، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور، رئیس شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران و مدیران شهری پایتخت رونمایی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سکینه اشرفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۰۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارات خط مقدم با ۷۰عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات خط مقدم با ۷۰ عنوان در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی تهران حضور پیدا می‌کند که از این تعداد ۶ عنوان چاپ اول بوده و باقی، تجدید چاپ هستند.

رونمایی از کتاب‌هایی ازجمله صنوبر، پروانه سوم، نامه‌ای از جنوب، نورا، صبح واقعه، کتب کنعان، پرتگاه، پشت پاشنه، رخت شو از جمله برنامه‌های این انتشارات در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است. همچنین برگزاری نشستی با موضوع چالش‌های تولید روایت از جبهه مقاومت برای مخاطبان نوجوان و بزرگسال از دیگر برنامه‌هایی است که توسط این انتشارات در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.

رونمایی و بررسی کتاب نامزد گلوله‌ها نوشته مرتضی سرهنگی به همراه نقد کتب مربوط به شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در نمایشگاه کتاب توسط این ناشر پیگیری می‌شود.

کد خبر 6097452 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • حضور ۲۴ تیم در نخستین رویداد فناورانه مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی قم
  • انتصاب رییس مرکز برنامه‌ریزی راهبردی و توسعه منابع دانشگاه شریف
  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور
  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • انتشارات خط مقدم با ۷۰عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان