Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهترین معبر برای رسیدن به فینال واندا مترو پولیتانو، آنفیلد است. تیمی که بتواند از این زمین به عنوان فاتح خارج شود، اسبش را برای قهرمانی اروپا زین کرده است. همه شواهد و پیش بینی‌ها حاکی از صعود بارسلونا است که انصافا هم امسال در اروپا عملکردی عالی داشته اما چه کسی می‌تواند پیش از شروع بازی لیورپول در آنفیلد، نتیجه را پیش بینی کند؟ منتظر حداقل 90 دقیقه هیجان انگیز دیگری باشید اگرچه خبری از صلاح، فیرمینو و دمبله نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوتینیو و سوارز به آنفیلد برمی‌گردند.

طرفداری - تیم‌های لیورپول و بارسلونا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

مشخصات بازی

زمان بازی | سه شنبه، 17 اردیبهشت 98 برابر با 7 می 2019

ساعت | 23:30

محل برگزاری بازی | ورزشگاه آنفیلد

داور بازی | جونیت چاکر

پیش بازی

روز موعود از راه رسید. لیورپول کلوپ که فصلی رویایی را پشت سر می‌گذارد، شاید خودش را برای یکی از دراماتیک ترین پایان‌های ممکن آماده می‌کند. تیمی که ممکن است علی رغم گرفتن احتمالا 97 امتیاز، قهرمان لیگ برتر نشود - مگر اینکه منچسترسیتی مقابل لستر و برایتون امتیاز بدهد - و احتمال بسیار بیشتری وجود دارد که به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم راه پیدا نکند. لیورپول پیشتر از لیگ کاپ و جام حذفی هم کنار رفته است. واقعیت این است که به جز چند بازی از مجموع بیش از 60 بازی، نمی‌توان خرده‌ای به کلوپ و تیمش گرفت. لیورپول فوق العاده بوده و این فوق العاده بودن فقط با وجود یک تیم فوق العاده‌تر چون منچسترسیتی به جام ختم نمی‌شود. گرچه هنوز کورسوی امیدی بین قرمزها وجود دارد که برندن راجرز کمکی به آنها کند. فعلا بحث لیگ قهرمانان اروپا است جایی که لیورپول توانست از گروه مرگ رقابت‌ها در حضور پاری سن ژرمن و ناپولی، به عنوان تیم دوم صعود کند. تیم کلوپ در اولین مرحله از مراحل حذفی به بایرن مونیخ برخورد کرد و توانست در آلیانز آرنا نسخه قهرمان آلمان را بپیچد. مرحله بعدی به بهترین قرعه ممکن برخورد کرد و پورتو را به راحتی در هر دو بازی شکست داد تا اینکه به سد بزرگی چون بارسلونا برخورد کرد. تیم کلوپ امسال برای اولین بار با 3 گل مغلوب حریف شد تا فاصله زیادی با حذف نداشته باشد. البته لیورپول بارها و بارها ثابت کرده در آنفیلد می‌تواند به راحتی 3 گل یا بیشتر بزند اما تفاوت بازی فرداشب آنجاست که حریف، بارسلونا با مسی است و نکته مهم تر اینکه خبری از صلاح و فیرمینو هم نیست. دو تن از امیدهای اصلی کلوپ برای جبران سه گل خورده بازی رفت به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده‌اند تا این مربی هیجان انگیز آلمانی احتمالا دست به دامان اوریگی و شکیری شود. به قول کلوپ، لیورپول می‌آيد تا با گذاشتن تمام توان یا معجزه کند یا به زیباترین شکل ممکن حذف شود. سناریویی غیر از این هم انتظار نمی‌رود.

از آن سو بارسلونای والورده که خودش را برای سه گانه آماده کرده به آنفیلد می‌آيد. یکی از معابد فوتبال. ورزشگاهی شگفت انگیز که رقیبان بازی در آن را علی رغم همه جذابیت‌هایش دوست ندارد چرا که فشار وحشتناکی روی آنها وارد می‌شود. مزیت بارسلونا داشتن اعجوبه‌ای چون مسی و البته برتری قابل اتکای بازی رفت است که باعث شده بسیاری صعود این تیم به فینال واندا مترو پولیتانو را قطعی بدانند. بارسا به فینال صعود می‌کند مگر اینکه آنفیلد، المپیکویی دیگر شود. تجربه تلخ شکست سنگین مقابل رم در ایتالیا که باعث حذف تیم والورده شد هنوز هم هواداران بارسلونا را اذیت می‌کند. در واقع همان حذف بود که غرور تیم را جریحه دار کرد و باعث شد مسی ابتدای فصل علنا از این بگوید که زمان بازگشت جام درازگوش به نیوکمپ فرا رسیده است. خود مسی در طول همه بازی‌های فصل به عنوان کاپیتان، تیم را به جلو هدایت کرده و به خصوص در مقابل منچستریونایتد و لیورپول تفاوت را رقم زد. مسی عطش فراوانی برای پنجمین قهرمانی‌اش در اروپا دارد و با فصل معرکه‌ای که سپری کرده خودش را برای کسب ششمین توپ طلا نیز اماده می‌کند. تیم والورده در طول لیگ قهرمانان اروپا عملکرد فوق العاده‌ای داشته و حتی در فاز تدافعی نیز بهترین تیم تورنمنت بوده است. ترکیب اصلی بارسا مقابل سلتاویگو کاملا استراحت کرد و روی کاغذ همه چیز آماده است تا بارسا در آنفیلد جشن صعود بگیرد. اما در فوتبال هر اتفاقی ممکن است، به خصوص آنفیلد! 

غایبان بازی

تیم میزبان در این بازی نبی کیتا، محمد صلاح و روبرتو فیرمینو را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

تیم میهمان برای این بازی عثمان دمبله و رافینیا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

نتایج هفت بازی آخر دو تیم

بهترین بازیکنان دو تیم در لیگ برتر تیم بهترین بازیکن (امتیاز هواسکورد) بهترین گلزن بهترین پاسور گل لیورپول ترنت الکساندر آرنولد (7.15) فیرمینو، صلاح و مانه (4) میلنر (2) بارسلونا مسی (8.94) مسی (12) آلبا (5) پیش بینی نتیجه بازی از سوی هواسکورد لیورپول 2-1 بارسلونا

برای شرکت در نظرسنجی مربوط به بازی، روی این لینک کلیک کنید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۰۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی چیست؟

متخصصان بر این باورند که باید شنا را بهترین ورزش ممکن دانست. البته بسیاری از افراد معتقدند که دویدن، دوچرخه‌سواری و وزنه‌برداری مزایای زیادی برای سلامتی افراد دارند ولی عموم آن‌ها از مزایای شنای خوب که شامل تقویت عضلات، کاهش التهاب و تقویت سلامت قلب، ریه و روان است، آگاه نیستند.

به گزارش خبرآنلاین، شنا نه‌تنها برای سلامت روان مفید است، بلکه راهی فوق‌العاده برای برقراری ارتباط و تعامل با جامعه است که حتی می‌تواند باعث تقویت روابط نزدیک در خانه هم بشود. در یک مطالعه که در آن به تجزیه‌وتحلیل ۲۰۰ شناگر پرداخته شده، این جمع‌بندی به دست آمده که افرادی که شنا می‌کنند اغلب زندگی جنسی فعال‌تر و رضایت‌بخش‌تری دارند.

برای آگاهی از دیگر مزایای ورزش «شنا» و تأثیر آن بر بدن و هم‌چنین بهبود قوای جنسی، «بهترین ورزش برای بدن کدام است؟» را بخوانید.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901344 ذوالفقار دانشی

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور با دو تغییر مهم
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی چیست؟
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا