Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا رئیس پلیس راه گیلان عصر دوشنبه در مراسم ترویج فرهنگ رانندگی صحیح با موتورسیکلت در مسجد روستای نصرت آباد بخش حویق تالش گفت: آموزش کاربردی رانندگی با موتور و اهدای کلاه ‌ایمنی به موتور سواران از مرداد ماه سال قبل در استان آغاز شده و تاکنون 47جلسه آن برگزار شده است.
سرهنگ حسین محمدپور افزود: این هفتمین جلسه آموزشی در سال 98 است و به منظور کاهش تلفات انسانی ناشی از تصادفات موتورسواران، آموزش چهره به چهره، اهدای کلاه ‌ایمنی و برچسب شبرنگ نمایان‌ساز قسمت عقب موتور اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خطاب به موتورسواران گفت: شاید فکر ‌کنید موتورسوار فوق العاده‌ای هستید اما بدانید که کلاه ایمنی می‌تواند جان شما را نجات دهد.
محمدپور اظهار کرد: موتورسواری لذت بخش و سرگرم کننده اما خطرناک نیز هست و آسیب استفاده از آن، بیشتر از خودروست و هیجان سوار شدن بر موتور باعث حوادث ناگواری می شود.
بخش حویق تالش 32 هزار نفر جمعیت دارد.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7106 / 7124/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان گیلان ترویج فرهنگ رئیس پلیس راه مسجد موتورسیکلت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۰۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید در خصوص گواهینامه موتورسواری بانوان

 به گزارش پارس نیوز ، احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیئت دولت در حضور خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است گواهینامه موتورسواری برای بانوان صادر شود، گفت: فعلا چیزی در دستور کار نیست.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۰۰۰ کلاه ایمنی بین راکبین موتور سیکلت آذربایجان‌ غربی‌
  • خبر جدید در خصوص گواهینامه موتورسواری بانوان
  • امتحانات نهایی را تبدیل به بت نکنیم / روش‌های مناسب مطالعه صحیح
  • اختلافات شخصی عامل ربایش کودک ۱۸ ماهه در تالش
  • دستگیری کودک ربا کمتر از ۲۴ ساعت دریکی از استان‌های همجوار/ اختلاف شخصی دلیل آدم ربایی
  • ارتقاء ایمنی پدران موتورسوارهمیاران پلیس در زاهدان
  • پویایی و نشاط جامعه در گرو تعلیم و تربیت صحیح است
  • دفاع شهردار تهران از وام میلیاردی به مدیران شهرداری
  • آموزش و پرورش زیرساخت کشور را می‌ سازد
  • ساختمان سازی، بیشترین حوادث کار را در لرستان دارد