Web Analytics Made Easy - Statcounter

شانس هوفنهایم برای کسب سهمیه چهارم آلمان در لیگ قهرمانان به حداقل رسیده است.

طرفداری - آندره کراماریچ مهاجم کروات هوفنهایم تغییر سیستم های متوالی یولین ناگلزمن را یکی از دلایل عدم نتیجه گیری این تیم در دو هفته اخیر می داند. هوفنهایم با کسب بردهای متوالی در هفته های گذشته شانسش برای کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را بسیار افزایش داده بود اما شکست خانگی مقابل وولفسبورگ و پس از آن متوقف شدن مقابل گلادباخ باعث سقوط این تیم به رده هشتم شد و حتی در این رده سهمیه لیگ اروپا را هم نمی توانند به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آندره کراماریچ در مصاحبه با بیلد درباره عدم نتیجه گیری هوفنهایم در این مقطع حساس فصل گفت:

در جریان بازی زیاد سیستم عوض می کنیم و ما آمادگی این را نداریم. ما ربات نیستیم، ما انسانیم. اشتباهات زیادی روی نیمکت انجام می شود. در بسیاری از بازی ها نمی دانم که در این لحظه در چه پستی بازی می کنم. حرف زدن در این باره سخت است. من بسیار ناامیدم. 

من عاشق یولین ناگلزمن هستم اما در برخی مواقع ما تغییر سیستم می دهیم و به 3 دقیقه زمان نیاز داریم تا بازیکنان وظایف و پست جدید را بفهمند چون هر بازیکنی نمی تواند با حضور 50 هزار هوادار دستورات را بشنود. در این لحظه ما برتری خود نسبت به حریف را از دست می دهیم و بازی شروع به تغییر کردن می کند. 

کراماریچ در هفته های گذشته چندین بار در مصاحبه های مختلف از عملکرد ناگلزمن تمجید کرده بود و در مصاحبه با وب سایت رسمی بوندس لیگا او را یکی از بهترین مربیان کنونی جهان دانسته بود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی تغییر ژنتیکی داده شد!

آفتاب‌‌نیوز :

جوی بارتون بازیکن پیشین منچسترسیتی و نیوکاسل مدعی است، لیونل مسی برنده هشت توپ طلا در جوانی با استروئید‌ها تغییر ژنتیکی پیدا کرده است.

به گزارش دیلی میل، بارتون گفت: برای من، یک ستاره بزرگ در کنار نام لیونل مسی وجود دارد، زیرا در سنین پایین به دلیل مشکلات رشد به او استروئید داده شد. مسی در جوانی اصلاح ژنتیکی شده بود، بنابراین باید یک ستاره در کنار نام او وجود داشته باشد. کاپیتان تیم ملی آرژانتین به دلیل کمبود هورمون رشد که در ۹ سالگی تشخیص داده شد، دوره‌های درمانی را گذراند که تا ۱۴ سالگی آن را به پایان رساند.

وی افزود: مسی با هورمون‌های رشد تغذیه می‌شد و این نوع دارو‌ها به رشد او کمک می‌کردند. اگر او را رها می‌کردند که به طور طبیعی با غذا‌های سرخ‌شده و چیز‌هایی از این قبیل رشد کند، رشد نمی‌کرد و به چیزی که در نهایت انجام داد، نمی‌رسید.

بارتون یک بازی ملی برای انگلیس انجام داده است. او علاوه بر منچسترسیتی و نیوکاسل، در تیم‌های کوئینز پارک رنجرز، برنلی و مارسی فرانسه بازی کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • مسی تغییر ژنتیکی داده شد!
  • افشای اشتباهات بزرگ ارتش اسرائیل | گنبد آهنین خودزنی می کند
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • ژاوی: این فصل را به عنوان فصل اشتباهات فردی به یاد خواهیم آورد؛ بسیار ناامید و عصبانی هستم
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • هر آنچه از سیستم VRF باید بدانید
  • پیام ده‌روسی به لورکوزن: به کامبک اعتقاد داریم