Web Analytics Made Easy - Statcounter

با انتشار آخرین نسخه بازی اسسینز کرید با نام Odyssey قصد داریم 12 عنوان اصلی این مجموعه را با یکدیگر مقایسه کرده و آن ها را بر اساس بدترین و بهترین نسخه های این فرانچایز رتبه بندی کنیم.

طرفداری - Assassin's Creed نام یک فرانچایز بازی ویدیویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط شرکت یوبی سافت تولید و منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سایت thegamer، این مجموعه، داستان جدال بین اسسین ها که به روش خود برای برقراری صلح مبارزه می کنند و تمپلارها که خواهان به دست گرفتن قدرت هستند را روایت می کند. سری Assassin's Creed نمایانگر وقایع علمی و شخصیت های تخیلی است که با حوادث تاریخی در هم آمیخته می شود. شرکت یوبی سافت آخرین نسخه این مجموعه را تحت عنوان Assassin's Creed Odyssey در سال 2018 منتشر کرده است که یکی از بهترین نسخه های این فرانچایز محسوب می شود. ما با درنظر گرفتن عوامل مختلفی در بازی های اسسینز کرید تلاش کرده ایم تا 12 عنوان اصلی این مجموعه را با یکدیگر مقایسه کنیم و لیست رتبه بندی شده آن ها را در اختیار شما قرار دهیم. در ادامه، بازی های این مجموعه را از بدترین تا بهترین عنوان با یکدیگر مرور می کنیم.

 

Assassin's Creed

اولین نسخه بازی Assassin's Creed در سال 2007 برای کنسول های PS3 و Xbox 360 منتشر شد و سپس در سال 2008 برای PC عرضه گردید. این بازی در زمان خود توجه بسیاری را به خود جلب کرد اما سادگی مراحل و ماموریت های تکراری در آن زیاد به چشم می خورد. اولین بار که شما از برج ها بالا می روید حس فوق العاده ای را تجربه می کنید، اما این امر در دفعات بعدی کاملا خسته کننده خواهد شد. در طول این 10 سال تغییرات بسیار زیادی در بازی های اسسینز کرید به وجود آمده است و بازگشت به نسخه اول آن می تواند خاطرات خوش شما را از بین ببرد.

 

Assassin's Creed Liberation

این نسخه که در سال 2012 برای PlayStation Vita منتشر شد، حالت مخفی کاری در بازی را به شکل متفاوت تری نسبت به سایر نسخه های این فرانچایز ارائه کرده است. شما به عنوان کاراکتر Aveline می توانید لباس های خود را به شکل افراد بی خانمان یا اشراف زادگان دربیاورید تا بدون شناسایی شدن وارد مناطق محافظت شده شوید و به اهداف خود نزدیک گردید. مشکل اصلی این بازی عدم امکان اجرای آن بر روی مانیتورهای جدید است.

 

Assassin's Creed Unity

این بازی شهر پاریس را به زیباترین شکل شبیه سازی کرده و محیط چشم نوازی را در اختیار بازیکنان قرار داده است. اما وجود مشکلات فنی زیاد در بازی ممکن است شما را از ادامه بازی منصرف کند. استفاده از سیستم جمع آوری غنایم خبر از انتقال این سری از بازی ها به سبک RPG می دهد اما اجرای آن در این بازی چندان خوب پیش نرفته است.

 

Assassin's Creed 3

نسخه شماره سه این مجموعه جهان بسیار زیبایی را طراحی کرده است اما سیستم تعامل کاراکتر و سبک مبارزات بازی چندان راضی کننده به نظر نمی رسد. شما برخی از بدترین ماموریت های این سری از بازی ها را در Assassin’s Creed 3 تجربه می کنید و دستورالعمل های نامشخص و جست و جوهای خسته کننده که از نقاط ضعف این بازی هستند، شما را ناامید می کند.

 

Assassin's Creed Rogue

این بازی نسخه کپی برداری شده از Black Flag در حالت سرد زمستانی است. مبارزه با کشتی بخش سرگرم کننده و جذاب این بازی محسوب می شود اما استفاده از صحنه های تکراری و مشابه با Black Flag کمی آزاردهنده خواهد بود.

 

Assassin's Creed Revelations

بازی Revelations سومین قسمت از سه گانه اتزیو و حاوی گیم پلی جذاب و داستانی طولانی است. برخی از ویژگی های و آیتم های غیرضروری سبب شلوغی بیش از حد بازی شده است اما استفاده از چاقوی قلاب‌-مانند برای حرکت سریع از طریق طناب های آویزان بسیار جالب توجه می باشد. ملاقات با لئوناردو داوینچی و انجام سکانس های اکشن جذاب از دیگر ویژگی های جالب بازی Revelations است.

 

Assassin's Creed Syndicate

طراحی خیره کننده شهر لندن و ایده استفاده از دو کاراکتر اصلی در بازی از مهم ترین ویژگی های Assassin's Creed Syndicate است. پس از عرضه ناامید کننده نسخه Unity، سری اسسینز کرید در حال تبدیل شدن به یک فرانچایز خسته کننده بود اما انتشار نسخه Syndicate توانست بار دیگر توجه گیمرها را به مجموعه کیش آدمکش جلب کند.

 

Assassin's Creed Brotherhood

بازی Brotherhood شهر رم را به زیباترین شکل ممکن نمایش می دهد. صدا زدن سایر اسسین ها برای کمک در انجام وظایف سخت از بهترین بخش های این بازی است و تنوع در نبرد های اکشن نیز به جذابیت بازی اضافه می کند. اتزیو در این نسخه دیگر به فکر انتقام نیست و خود را یک اسسین واقعی تصور می کند.

 

Assassin's Creed Origins

محیط خیره کننده این بازی نشانگر پیشرفت چشمگیر در صنعت بازی های ویدیویی و ایجاد یک استاندارد جدید در سری بازی های Assassin's Creed است. توجه به کوچک ترین جزئیات و تغییر سبک بازی به RPG از دستاوردهای مهم سازندگان این نسخه می باشد. سبک مبارزات در این بازی به نسبت نسخه های قبلی دچار تغییر شده و استفاده از چشم عقاب برای مشاهده وسیع محیط سرزمین های مصر کاملا قابل توجه است.

 

Assassin's Creed 2

دومین نسخه از سری اسسینز کرید یک بازی اکشن ماجراجویی جذاب، همراه با کاراکتر دوست داشتنی، و روایت داستان تاثیر برانگیز انتقام است. شهر ونیز انتخاب فوق العاده ای برای شبیه سازی محیط این بازی بوده و داستان انتقام مرگ خانواده اتزیو نیز بسیار جالب توجه می باشد. حضور لئوناردو داوینچی برای کمک به اتزیو و استفاده از سلاح های متنوع از دیگر بخش های مهم این بازی است.

 

Assassin's Creed Odyssey

Assassin's Creed Odyssey آخرین نسخه از فرانچایز اسسینز کرید تا به امروز می باشد که در سال 2018 منتشر شده است. این نسخه همانند بازی های The Witcher 3 و Mass Effect دارای سبک RPG است و آزادی بیشتری را در اختیار بازیکنان قرار می دهد. Odyssey دارای داستانی طولانی است و ماجراجویی های بسیار جذابی را در یونان باستان روایت می کند.

 

Assassin's Creed 4: Black Flag

Black Flag یک نسخه متفاوت و بسیار جذاب در سری بازی های اسسینز کرید است که آغاز کننده ماجراجویی های دریایی در عصر طلایی دزدان دریایی می باشد. ادوارد کنوی، شخصیت اصلی بازی در نقش یک اسسین ظاهر می شود و با پیوستن به گروه آدمکش ها، حکومت خود را در دریای کارائیب آغاز می کند. طراحی بی نظیر جزایر کوچک و سیستم مبارزات کشتی ها از بهترین ویژگی های نسخه Black Flag است که روش های زیادی را برای لذت بردن از دریانوردی در اختیار بازیکنان قرار می دهد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۰۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند

دکتر مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه‌بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز شد و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تمامی معلمان رتبه‌بندی می‌شوند / ۶۷ هزار فرهنگی در شرایط بازنشستگی 
  • شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند
  • بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکم؛ از The Last Ronin تا ۱۳ Assassins (+عکس)
  • ایلکای گوندوعان و تبدیل شدن به بهترین نسخه پاسور خودش / عکس
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • بهترین و بدترین خاطره معلم کودکان کار
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)