Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@12:10:34 GMT

غفوری: انتظار دارید مجیدی در یک هفته معجزه کند؟

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۰۶۲۱

غفوری: انتظار دارید مجیدی در یک هفته معجزه کند؟

مدافع استقلال گفت: خیلی از بچه ها قراردادشان تمام است و تا این لحظه هیچ پیشنهادی به کسی ندادند.

به گزارش "ورزش سه"، وریا غفوری بعد از تساوی استقلال برابر الدحیل که به حذف آبی پوشان از آسیا منجر شد، اظهار داشت: متاسفانه نتوانستیم بازی را ببریم و حذف شدیم. فکر می کنم بعد از گل بی تجربگی کردیم و گل تساوی را دریافت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می توانستیم گل های بعدی را بزنیم که نشد.


شما انتظار دارید آقای مجیدی در یک هفته برای این تیم معجزه کند؟ هر مربی ای بیاید، نیاز به زمان دارد تا بتواند افکارش را پیاده کند.


وی در پاسخ به این سوال که مشکل از کجاست، بیان داشت: اگر استقلال بخواهد موفق باشد، آخر همین فصل باید با برنامه عمل کند؛ نه مثل 2 سال اخیر که بازیکنان زیادی از تیم جدا شدند. خیلی سریع استقلال باید تمرینات را آغاز کند. متاسفانه در 2، 3 سال اخیر این اتفاق رخ نداده است.


مدافع استقلال درباره وضعیت قرارداد خودش گفت: خیلی از بچه ها قراردادشان تمام است و تا این لحظه هیچ پیشنهادی به کسی ندادند. به من که پیشنهادی نشده و با سایر بازیکنان هم حرف زدم، گفتند حرفی با آنها زده نشده است. برای اینکه بتوانند یک تیم خوب و منسجمی برای سال آینده داشته باشند، باید خیلی زود تیم را بندند و پیش فصل خیلی خوبی داشته باشند.


وی در پاسخ به این سوال که اگر به او پیشنهاد تمدید قرارداد بدهند، در استقلال می ماند یا خیر، عنوان کرد: باید ببینیم که چه می شود.

وریا غفوری استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وریا غفوری استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۰۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، تیم تراکتور در حالی آماده دیدار با استقلال می‌شود که اسکواد این تیم را عمدتا بازیکنانی با سابقه حضور در پرسپولیس و استقلال تشکیل می‌دهند.

در این بین ارسلان مطهری و امیرحسین حسین‌زاده دو استقلالی شاخص تراکتور هستند که در بازی ذوب‌آهن روی نیمکت حضور داشتند و حالا در این هفته تمام تلاش خود را خواهند کرد تا به ترکیب اصلی برسند.

مطهری که نیم فصل اول فرصت زیادی در استقلال به دست نیاورد، امیدوار به درخشش برابر تیم سابقش خواهد بود تا بتواند توانایی خود را به جواد نکونام ثابت کند.

دیگر خبرها

  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • در انتظار آخرین معجزه؛ نادال هوادارانش را غافلگیر می‌کند؟
  • در انتظار آخرین معجزه | نادال هوادارانش را غافلگیر می کند؟
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!